Life With Orpheus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Denna kille visar tydligt hur det är att äga en kat4 katt! 
/Elisa

en ordinär dag ;-) han har lyckats fånga det på ett bra sätt ;-)
Nu när jag sitter med 3 kat4or så borde jag träna dem också(men tränar man dem som man tränar hund?).
Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus
Åh vilken mysig video! Här ska det klickertränas med Pixla när jag får hem henne, så hon också blir en cirkuskatt… :)

Inte ensam om att ha kissar som är besatta av att apportera piprensare…
Nu ska vi hem o träna!

Haha, härlig katt! Våra dumpar sina leksaker i vattenskålen..

Var glad för det du Lillatassen. Min pälskling Chanel dumpade dem oxå i vatten nattetid o kom sen upp i sängen o släppte dem blöta o fina i ansiktet på mig. Hon ville ju bara leka. Tyckte det var urgulligt ända tills jag insåg att det inte var i hennes vattenskål hon lade dem o hämtade dem ur. det var den stora vita skålen, den som även kallas "den store vite guden", "Urban" eller "herr gustavsberg"…
Gu nåde den som glömmer toalocket öppet numera kan jag väl säga!

#6 Hahaha…!! Härligt trick! Bara inte våra katter läser detta och apar efter eran fröken Bus!! 
Det där med att dumpa i vatten verkar vara väldigt vanligt bland nästan alla kattraser. Skillnaden är nog att våra katter hämtar dem igen för att apportera.
Har studerat hur katterna gör när de dumpar leksaken och tror mig veta i alla fall en del av svaret.
Om mina katter leker och busar med mig och kanske apporterar, så blir de mitt i leken törstiga. De går till vattenskålen och ska dricka. Kommer då på sig själv med att ha en leksak i munnen. Då släpper mina leksaken där de står och dricker sedan. Jag "tror" alltså att många dumpar leksaken av ren otänksamhet och inte för att det är kul att plaska med den i vattnet.
Men kan som sagt ha fel..
/Elisa

#8 Stämmer nog, för nästa ställe där leksakerna gärna finnes är i matskålen ;)

Härligt att se!
Denne var herlig 
For tiden så holder jeg på å lære Jöback kommandoen :" hente sokken"
Han har en ekstrem ullsokk fetish og vi har jo da som de fleste andre et sted vi samler alle enslige sokker. Han henter en ny hele tiden og kommer såå stolt slepende på sokken sin.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus