Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 2955 ggr
Lejdet
0

Klöspelare/möbel

Hej, jag satt och kollade lite på Blocket för jag funderar på att köpa en ny klöspelare åt kissarna, en sån där från golv till tak.

Såg att en försäljare hade skrivit att de billiga "Kina-klöspelarna" innehåller nåt skadligt ämne för katterna. Är det nån som har hört talas om det eller är det en form av "negativ marknadsföring"?

Jag antar att när det gäller kvalitet och livslängd så är de dyrare bättre men jag har inte råd att lägga ut 3-4000.

4barnsmor
0

Kan tipsa om de här som jag fick mail av. Verkar billiga, bra och seriösa.

http://wpbengal.se/

De har en webshop med kattmöbler till vad de säger Sveriges lägsta priser.

Lycka till!

/Caroline

kalindas
0

Ska du bara ha en enkel golv till tak, så har du ju No1s "Rundetorn". Det är en sådan jag har Swecat har dem för ok pris.

/Elisa

Lejdet
0

http://www.blocket.se/sodermanland/Klostrad__Helt_Ny_Godkant_material_T_V_31348512.htm?ca=11&w=2

det är en sån här jag funderade på… har mailat honom och frågat vad det är för giftigt i kinaklöspelarna som han syftar på i annonsen

Myzakatt
0

Jag har nr 1 eifel och mina katter avgudar den : )

Lejdet
0

#1 det där var ju RIKTIGT bra priser!

Bunn
0

Jag har köpt ett klösträd av märket Leo-pet (samma som de #1 länkat till) och jag är väldigt nöjd med det!
Har dock inte köpt det från den sidan.

Lillatassen
0

Vi köpte våran stora billligt och bra. Katterna har använt den mycket :)

http://siames.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=636a98e7-5c7c-4e7e-9b75-720b32353bdd

Bokskogens
0

Du kan kolla på Tradera efter roliga klösmöbler. Mamma köpte en helt ny väldigt billig, en av modellerna som #1:s länk säljer.

Vet inget om de skadliga ämnena…

Lejdet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det blev det här: beställt och klart, kommer nästa vecka

[lisme]
0

De sengene som er på dette klorestativet elsker kattene våre, og de kan gjerne ligge 5-6 stykker i ei seng Skrattande Da ligger de lagvis Cool Det er ok kvalitet på dette, vi har hatt vårt siden vi flyttet inn her, dvs siden april 2008, og det er MYE brukt.

Siameshona
0

#10 När du fått upp din ställning v.g meddela om den är stabil! Om man kan fästa den i taket? Ska köpa en ny till killarna & priserna på den sidan är bra!

[lisme]
0

#12 den vi har er stabil selv om den ikke er festet til taket. Det går nemlig ikke an å feste den i taket hos oss, vi har skråtak

Siameshona
0

#13 Ok. Såg ovan du har 4-5 katter som ligger där & rusar de i full fart upp & ställningen står stabilt? Den jag har nu har nämligen vält en gång- inte kul!

Lejonhjarta
0

Vi som har så lågt i taket måste kanske såga av den.Rynkar på näsan Vill åxå ha men ska göra om en lagerhylla till nått klös/klätter möbelliknande.

Lejdet
0

jag har inte fått min levererad än, den skulle ha kommit igår, hoppas den kommer idag!

[lisme]
0

#14 Når de løper gjennom stativet kan det gynge litt men det står godt likevel. Ingen av de store stativene vi har og har hatt har noen gang veltet

SacredSouls
0

#10 Så kjempefint ut. Hvilken farge har du valgt?

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Lejdet
0

# 18 jag valde beige, den passar bäst in i mitt vardagsrum.. sen syns eventuella spyor mindre ;-)

Men tyvärr inge avi idag heller :-(

SacredSouls
0

Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus