simeserna våra är små "tjuvar" ;D
våra små tre älskade simeser kan man säga e små tjuvar ;)
jag tränar med min hund, hund-freestyle. och det gick åt väldigt mycket godis, men alldeles för mycket.. fattade inte varför det tog slut så snabbt, men n dag när jag kommer in så ser jag, tre siameser som står på bakbenen å smaskar i sig hundgodis! vi har allt knäppa siameser, så nu har jag GÖMT all hundgodis, fick köpa massor av nytt 
jaja, siameser e ju speciella
men älskar de ändå mest av alla djur!! 

/Elisa

Hahaha.. Härligt - vad vore livet utan lite hederligt bus ;)
Måste fråga - vad var det för hundgodis som var så populärt?!

Frolic-påsen har ett stort hål i sig innan ja kom på vad stora kattdottern höll på med igår.
Levergodiset e slut och fiskgodiset som Elin köpte på My Dog i lördags rök medans hon var inne hos sin bror en stund. Trots att hon gömt d på sitt rum. Kattgodis får vi låsa in…. Begriper inte att d kan va så gott å men som Elin skrev dom e lite knäppa….
Ingen av våra husisar ger sig på sådant.
#4 > Haha, vad lustigt att katterna gillar Frolic! Måste testa det på min katt. Än roligare iofs att de gillar levergodis, det är ju ändå ganska "torrt".

Frolicpåsen e ju rätt så rejäl men hon förstörde den bra… Trodde den var safe så länge den var oöppnad men icke. Har inte tänkt på att godiset sinade, använder d sällan men visste att vi hade mkt…

Rökta grissvansar har dom norpat men inte mer än provgnagt. Men leta upp dom får vi göra iallafall…..
Dexter är mer inne på tomtar och går nu under namnet tomtetjuven då han hela tiden gör inbrott i jullådan som står och väntar på att bli uppburen på vinden och stjäl mina små tovade ulltomtar. Sen hittar man skägget i ett hörn och luvan i ett annat…

Vet vad du menar… Hittar alltid julgrans dekorationen liggande över allt fram t nästa gran ska in…