Siames iFokus

Siames

Etikett: humor
Läst 2608 ggr
Merlions
1

Jag ville bara hjälpa till....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min man har ägnat ett par dagar till att renovera ett badrum i vårt hus. Det innebär att det finns en hel del material utspridda på golvet och lite varstans. Min lilla fundering är varför hon väljer en skitig hink med betong när det ligger en mjuk, skön korg bredvid?

katten heter S*Vildbackens Birdie Hop, SIA j var, aka Lilja

Följ våra fyrbenta vänner på www.merlions.se

hecajon
1

Hon är en äkta katV, självklart ska hon vara mitt i allt där det händerSkrattande

MissMaven
0

Skrattande Hahaha, jag vet exakt hur det är! Jag har själv flyttat för två månader sedan och har fem katter som hjälper till med allt byggarbete. Skrattande

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Siameshona
0

Ha.Ha dessa små underbara assistenter! Va tråkigt vi skulle ha utan dem!

Spotless
0

Ha! Känner igen det där, både vad gäller mina CRX och mammas BAL och OLH.

Rolig bild på fina tjejen! Kyss

kalindas
0

Skrattande

/Elisa

Helenaf76
0

SkrattandeKyss

SmirreIce
0

Det är faktiskt något som jag har undrat över.. HUR gör man när man ska renovera??? Tex lägga nytt golv, riva vägg o bygga rum, med allt vad där tillhör.. Vad gör man med katterna, bor de mitt i allt eller bor de någon annanstans än hemma?

AmandaWvW
0

När jag slipade golvet i köket fick katterna åka på kollo ett par dagar hos en kompis. Det blev en Win-Win-Win situation.

Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.

marysiam
0

hahaha klockren!;)))

MalinL
0

SkrattandeKyss

Annica-H
0

Haha, så söt!

Ser att hon är kullsyster till min Iris (S*Vildbackens Baby Lemonade). Hon ville "hjälpa" mig att plocka undan julsakerna idag men drog ut grejerna ur lådorna snabbare än jag hann packa ner dem. Fick stänga in henne i badrummet ett tag för att få greja i fred.

Merlions
0

Ja, Lilja är väldigt hjälpsamFlört När vår dotter klipper klorna på sin papillon vilket han inte tycker om och gnyr lite, då pratar och pratar hon högljutt för att trösta honom. Ibland går hon t o m fram och ska slicka honomSkrattande 

Gammelmormor till Lilja, S*Tammeés Smiling Sunshine, BAL f21, var lika hjälpsam. När maken höll på med cement i små plastpåsar snodde hon en och sprang iväg med, det var hennes byte eller en fin bebis!

Det är därför jag gillar dessa katter så mycket, deras attityder och engagemang i våra mänskliga livKyss

Följ våra fyrbenta vänner på www.merlions.se