Utvärdering av första kullen!;))
Nu har jag haft min första kull och alla är tingade förutom Märtha som jag ska behålla;)
Det här är det BÄSTA jag gjort, trots vaknätter med dräktig hona och stödmatning i 4-5 veckor med ena killen;) Oron över ögoninflammationer, om de ska hamna hos rätt ägare mm…
det är sååå värt det!!!;)) Man slits mellan euforisk lycka och oro innan man ser att man fixar det;)) Men det man får tillbaka är ovärderligt!! Att få vara med och se när kattungarna föds, att få förtroendet av mamma katt att passa hennes ungar, att få bli en del av flocken.. allt detta + sååå mkt mer…När man vaknar på morgonen och benen sitter fast för att det ligger 9 st katter på dem;)) När varenda blomma har tagit en tur i golvet och ena lampan har blivit skrot… men oj vad jag har skrattat och myst…helt underbart;))
Det krävs mkt tålamod och mkt humor som uppfödare av dessa katter,- och det passar mig perfekt;)))
Om några månader ska jag börja på ny kula igen, med parning och allt därtill, och jag kan knappt vänta!!!;))
Detta vill jag aldrig sluta med.. oavsett sjukdommar, skador, sorg och annat tråkigt som detta kan medföra..för det är SÅ värt det…
Det kommer att bli oerhört tomt här nästa vecka, men då får man ännu mer tid till de vuxna kissarna och kan skämma bort dem ännu mer;)) underbara kissar..
Bilden är på Märtha som stannar;))
Supersöt Märta! 
/Elisa

Åhh vad härligt att höra att du vill igen, som du sa mycket med jobb men sån underbar kärlek tillbaks
Ja selvom det er mye sorg innimellom så er gledene til gjengjeld så utrolig store.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vilken pärla!
Ja, jag har haft mina stunder där jag tänkt att, vad håller jag på med?? sömnlöshet o huvudvärk och irritation. Men som du säger och ni andra också förstås, man får ju så mycket tillbaka och dem är ju sååå härliga, så man kan ju bara inte låta bli att älska dem!