Siames iFokus

Siames

Etikettstandard
Läst 2642 ggr
barkens
0

Färgfråga, väldigt vit sys

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En av sys-bebbarna i min kull, chokladtabbymaskade Mark Sloan, är helt vit på huvud & kropp, förutom öron, nos, svans. Kommer han få mer ränder så småningom, eller kommer han fortsätta vara vit? Brorsan Owen som också är chokladtabby fast SIA, hans ränder är ju väldigt tydliga.

barkens
0

och en framifrån..

kalindas
0

Han ser ut att ha lite ränder i ansiktet, så de blir säkert mörkare med åldern. Glad
Jättesöt! Kyss

/Elisa

barkens
0

"såhär vit är jag"

barkens
0

#2 ja lite små ränder i ansiktet har han.. men ingenting alls på ryggen heller. ja kan hända får han mer ränder med tiden då.

Liljekatten
0

En chokladtabby siames är ju ganska ljus ganska länge och en sys blir ju ännu ljusare, speciellt om den har vitt i ansiktet. Det kan ju också vara så att din sys är en 02:a och då får den ju inte särskilt mycket färg.

barkens
0

#5 ja så kan det vara. jag har bara aldrig sett nån så vit förut själv (förutom fw), tycker han är så fin.. och så är det 1a kullen och jag blir "hemmablind" och måste fråga om allt ;)

Liljekatten
0

#6 Det är ju det som är så bra med detta forumet, att om man undrar nåt så är det bara att fråga. Det finns många många års erfarenheter här inne bland alla kattägare och uppfödare. Glad

GunillaSverkersson
0

Han ser fin ut, men det är svårt att se på kort. De mörknar ju med åldern . Pappa var ju väldigt ljus fast han var n vid 6 månader.Kyss

Håller med om att detta forum är bra, vi har svårt att bestämma kön på våra ungar. Jag längtar till Kastrering. Så att Kelso får lugn och ro . Just nu räcker det med att Emelie (wedensdays matte kommer på besök så blir han orolig)

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad