Alla tre är till salu 

/Elisa
Ja, jättesöta! Nr 2 ser ju bara för rolig ut, vilken liten ulltott! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
cool
Chaos
Chick
hoppas det blev rätt :-)
gruppfotot oxå såklart

Jajjemen det blev det!
Tack 

Lilla Coolingen ser lite skelögd ut? Eller är det bara tillfälligt?
#9 Ursäkta men nej? Inte ett dugg skelögd ser han ut.. Skulle tippa på att fotografen håller en vippa som han tittar på men skelögd är han långtifrån 

ok det är väl att han håller blicken fäst vid nåt som gör att ögonen ser lite annorlunda ut än på de andra små sötingarna?

Ja hakkapelitta har rätt, jag höll på med en leksak framför honom som han fäster blicken på. Han är inte skelögd…

# 12 Det var ingen kritik, bara en fråga, det händer ju ibland att nån blir skelögd i vår ras

De är ljuvliga alla tre!
Lycka till med att hitta rätt hem till dem.

#13 Inte ska man ta det som kritik, nej. Kan ju bli att man undrar när man bara har ett foto att gå på. Vet jag inte hur många miljoner skelögda kort jag fått på mina kattungar.. Ibland tycker man att kattungen sitter så sött och fint och ser på en, så tar man ett kort, ser på fotot - och vad gör katten på fotot - skelar (?) Hehe.. Som om det inte är nog så svårt att fota dessa busar 
Söta bebisar! 

# 17 Haha, fast den bilden har ändå en viss charm i sig! Men man vet inte hur långt man vågar gå när man ska visa hur söta dem är, ska man även visa hur tokiga dem kan vara.. (?)
hehe..

hehe ja för tokiga det är dom hela bunten!

Nämen pluttan vad söööt ändå

Dina lilla kattungar är väldigt söt : ) Jag tycker om cool och hans cheeky grin.