Siames iFokus

Siames

Etikettstandard
Läst 5941 ggr
hecajon
0

Den perfekta "trekanten"

Skulle vara kul om ni kunde visa med foto hur det i era ögon  "perfekta" trekants huvudet på en Siam/Oriental mm ska se ut.

Får be om ursäkta att rubriken för andra gången här på sajten antyder på något annatSkrattande (muffar gällde det förra gången)

MVH Helena

Qetesh
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det här tycker i alla fall jag är en fin trekant Skrattande

Illyria
0

Jätteintressant! Jag hoppas att det kommer många bilder på katter man tycker är vältypade. :)

Rovardotters
0

Hej

Jag tycker att Pluto har en i det närmaste perfekt trekant.

Rovardotters
0

#1 Här kommer en bild på pappa till Pixie: Sweet Cat's Dresd in Black SIA n. Han har fått mycket beröm på utställningar för sin korrekta typ men han är inte extrem. Han är för övrigt far till den kull vi har nu. Han är ganska nyligen kastrerad, så det är hans sista kull.

Illyria
0

#4 Jag tycker Dresd är jättefin! Jag gillar färgen också.

Ännu snyggare live såklart. Cool Jag träffade ju honom förra sommaren, på träffen hemma hos er.

Rovardotters
0

#5 Hej igen, tack för den vänliga kommentaren!

Qetesh
0

#4 Oh, ja han är verkligen tjusig! Skrattande

SacredSouls
0

Jeg har "min" perfekte trekant her. Det er Lizzie sin pappa og han heter CH Geishagoll Winter Wonderland. Eier og fotograf S*Yahtzee's.

http://home.online.no/~knolsta/index-filer/Page564.htm

Scroll litt ned på siden.Etter de første bildene av Lizzie.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

ossilian
0

#8 Vacker katt och trekanten går ju inte att ta miste på!

hoffens
0

#4 Vilken tjusig katt. En drömkatt

Amiga
0

Dresd har verkligen en fin trekant och inte så extrema öron, underbart. Pixie är jättevacker också, fina kort.

[hakkapelitta]
0

#8 Väldigt väldigt vacker!!

Himmeltinden
0

#8 bare helt fantastisk vakker

Micare
0

Min Bernadette (Gullstras Bernadette) har ett av de bästa siameshuvud jag någonsin sett. Jag är jävig men inte uppfödare ;-). Ingrid Gullstrand har fött upp henne. Hennes föräldrar är Lycky Love's Famous Hummer och Novarita Lacunosa. 

Micare
0

#8 Ja, han har en fin trekant. Han är far till vår Matti oxå :-).

AFamosa
0

# 14- Bernadette är vacker!! Jag vet att det finns bilder på din hemsida på henne där hon är *ännu* vackrare…om det nu är möjligt :-))

Louise

…..jag försöker själv att klistra in bilder här men misslyckas hela tiden *grrrrr* ;) /L

kalindas
0

Otroligt vackra katter allihopa!

/Elisa

kalindas
0

Tycker att Alva (Kalindas Atletiska Alva) har en fin trekant. Hittar inget jättebra kort på henne så ni får nöjja er med ett där hon grimaserar lite.

Tänkte på det där med trekanter. Vad gäller egentligen?
Ska den vara liksidig?
Räknar man från öronspets-näsa eller öronspets-haka?

/Elisa

Celia
0

Liksidig? Svar Ja!

Älskar hakor och därmed föll jag som en fura för Alva här ovan Kyss

AFamosa
0

CH Geishagoll Winter Wonderland ser jag inte bilder av allt för ofta - det var roligt att få en unik titt av dig-  Snygging där!!! Lizzie var inte heller fy skam *smaskens* :-)))

Louise.

SacredSouls
0

Bernadette og Alva var nydeligeKyss

#20 Ja han er nydelig synes jeg også.. men såklart i mine øyne er Lizzie enda vakrereFlört (haha ikke helt objektiv der,men det blir jeg vel tilgitt)

Caelitus
0

#8 han har en helt fantastisk trekant Kyss

Rovardotters
0

Många vackra katter härKyss Ingen nämnd och ingen glömd.

AFamosa
0

# 23, så sant som det är sagt ;) Jag önskar att jag hade sett kommentarer liknande din i de allra flesta trådarna här på forumet.  Själv har jag för det mesta undvikit att kommentera bilder då det, för mig, inte känns helt "rättvist". I vissa trådar där någon tex bett att få se bilder på någon speciell färg så har plötsligt tråden utvecklat sig till en slags tävling och vips är det någon som blir utanför med en alldeles fantastisk vacker katt som inte får så mycket som en smiley i respons. Trist :-/ Kattungeannonserna är väl ett bra exempel, några är låsta som väl är men i ö så kanske man som helt "ny" får det intrycket att de kullar som fått mer än 30 gull-svansar skulle vara av bättre kvalité än de som har kanske bara 15 svansar……och de små underbara fjunisar som får under 10…är inte ens att tänka på då eller?  

De som själva "sätter trenderna" får kanske bita i sura äpplet om man någon gång inte vinner tävlingarna om flest kommentarer :-)))  Vilken tur föresten att jag inte lyckats klistra in bilder på mina egna katter, jag är lika ego som alla er andra och skulle inte klara av att se mina älsklingar utkonkurrerade på ett forum :-))))))))))))

Celia
0

#24 - Skribenttoppen är ingen tävling och jag är övertygad om att medlemmarna hör av sig till mig om de känner sig åsidosatta. Det har de gjort hitintills och det har fungerat mycket bra. Jag och medarbetarna gör vårt bästa för att alla ska få någon kommentar. De inlägg som är nollade är ofta skriva av mig och det rör sig då om artiklar eller information om sajten. En nolla skrämmer inte mig - jag tittar på hur många gånger artikeln/inlägget är läst. Det behövs inte alltid kommentarer för att bli bekräftad :)

Om fler tycker att det är så orättvist här inne, så ber jag er vänligen att kontakta mig via PM. Men e-post fungerar ej.

AFamosa
0

# 25 Jag åsyftade inte Skribenttoppen vilket är en helt annan sak :-))

Louise

Celia
0

Vi har inga tävlingar om vilka inlägg som får flest kommentarer. Jag låste just en annons efter annonsörens önskan. Vi har röstat om hur vi ska ha det och det blev 50/50, så därför får man säga ifrån om man inte önskar kommentarer och då låses inlägget. Igår låste jag för en hankatt som redan är fullbokad.

Medlemmarna bestämmer själva här inne och jag hoppas att alla hör av sig om de känner sig misskrediterade på något vis. Det är inte menat att vara så, men alla är vi olika och det som är känsligt för några - rycker andra på axlarna åt.

Så hör av er om ni känner er utanför, det ska ingen behöva göra :) Vi har i alla fall sluppit en massa bråk, sådana som man ofta förr såg på mailinglistor - det tycker jag är underbart :)

AFamosa
0

Ja- bråk och högröstade intriger blir jag varse på mina arbetsplatser och därför undviker jag deras fika-och middagssamlingar mot frukost o lunch på stan istället….och vad är bättre än en fika och ett maron i saltstänkta sommar-stockholm. Mailinglistor är ett gissel…men skulle sakna dom om de helt försvann :-o…..

Nåväl- verkar som att allt är i sin ordning, det är bara jag som tycker synd om dom som får för lite puss-smileys  för sina vackra djur men det går väl att ändra på, jag får väl bli lite mer aktiv själv i utdelandet :-))

Geishagoll hanen får en extra söndagssmiley här och nu Kyss

Celia
0

Som sagt, vi försöker att kommentera allt - men medarbetarna har också varit lite inloggade den senaste tiden, precis som jag. Vi tittar in varje dag men korta stunder gör att vi även kan missa en del :(

yahtzeecats
0

Jääättefina katter alla som visas här i forumet!!! Ibland klappar hjärtat till lite extra, som när jag ser #14…så snygg!!!

#20 Tack! Samma bild finns att se sedan länge på hans egen sida på min hemsida. Flört Här kommer en annan bild från sommarlovsfirande Musse! Inte ska du vara svältfödd Skrattande

AFamosa
0

"Svältfödd" :o) tack, jag bantar förvisso men har dålig karaktär och en extra musse_24_6_2007.jpg gick ner utan problem :-))
Den gångna vintern måste ha varit en bra jaktsäsong för mig….viktökning på 15 kilo Generadoch nu stundar en sommar i ogenerat läge och täckande baddräkt ;-)

Louise

Rovardotters
0

# 31 Stackare, du vet väl att hormonerna spökar mycket med vikten? Akta dig för att svälta, då blir det värre.

Celia
0

Här har det varit tvärtom, men jag tänker inte sätta på bikinin ändå ;) Fördel: nu passar mina gamla kläder och jag springer runt och är omodern. Skit samma!

yahtzeecats
0

#31 Kanske den nya "Musse-dieten" kan göra sitt intåg på kvällsblaskornas löpsedlar?? "…middag: ett glas vatten och max 2 minuters titt på en Musse-bild" Skrattande

AFamosa
0

#32…visst är det mycket hormoner….eller för lite…eller??
Skall nog, trots larm-rapporter, be att få utskrivet Livial igen, med dem mår jag tip-top…planar ut liksom till ett glatt normalläge. Nu verkar jag dessutom vara överkänslig i det stora hela….jag behöver ju inte nödvändigtvis sitta här och tycka synd om dom som inte ens tycker synd om sig själva för att nämna ett problem :) Efter mitt inlägg här så kom "som ett brev på posten" ett inlägg om Troll….gissa om jag skämdes, glufsade i mig hela innehållet och ville sätta en påse på huvudet HJÄLP är jag är ett TROLL??, säger för mycket ibland men jag menar verkligen inget illa Gråter 

Oh Lord can you buy me an Mercedes Benz… nej, föresten ett paket Livial please !

AFamosa
0

Livial = milt östrogenpreparat. / Louise

kalindas
0

Troll är du inte. Troll är de som medvetet går in för att skapa osämja.
Om du är ett troll så är jag det också…Skrattande

/Elisa

kalindas
1

Nu har vi kommit lååååång från grund ämnet i denna tråd. Så jag lägger in en bild på Spidde som jag tycker har ett väldigt bra huvud.

/Elisa

AFamosa
0

# 38, håller med….tråden fick lite fransar ;)

För att återgå till frågeställningen "den perfekta trekanten" så har jag svårt att finna den, är trekanten i det närmaste perfekt så kan något annat störa harmonin och tvärt om händer det ofta att jag blir förhäxad av en riktigt grym blick, en fantastisk lejonhaka, en vacker rundad top…."trekanten" blev aningen otydlig men plötsligt perfekt ändå. Det är nog inte lätt att vara domare inte….

[hakkapelitta]
0

jag måste säga att jag lärt mig mycket bara av att titta i den här tråden, på trekanter och trianglar!

ang. det andra.. det lite mera OT ;)
alla katter är katter är katter är vackra precis som de är, oavsett hur "rastypiska" de är i var mans mening, ingen är ju den andra mera värd, oavsett trekantens perfektion eller måttet på förtjusning man får när man ser vissa av dem ;)

Jag tror de flesta har sin egen uppfattning om "look" och typ, och det jag tycker är vackert kan ju ingen annan ta ifrån mig, eller?

AFamosa
0

# 40, jag undrar om jag någonsin sett en siames-eller oriental som inte är vacker? alla har dom något som tilltalar mig.
Den ultimata skönheten ligger väl som vanligt i betraktarens ögon, eller hur :-)

Louise

[hakkapelitta]
0

# 41 Precis! :)
Jag tror inte heller jag träffat någon som inte "fastnat"… Det är ju så med de här raserna också, att alla man träffar tar en med storm eftersom de besitter så otroliga personligheter! :)

Måste tillägga en annan sak också, jag vill ha trekanten när jag ser katten rakt framifrån, när jag ser den från sidan vill jag inte ha ett lika "kantigt" uttryck, snanare smäckert och enbart elegant, och det är en annan grej jag tycker gör siameser och orientalers uttryck så läckert! Flört

AFamosa
0

Det är ju just huvudet -framifrån sett- som skall bilda en harmonisk trekant….helst inte kroppen vare sig från sidan, bakifrån ell. framifrånSkrattandeSkrattande…..fast vi har en gosse här hemma som har en päronform snart om han inte skärper sig med snasket ;)

SacredSouls
0

#35 hahaha neeei et troll er du ikkeGlad

For å hoppe litt tilbake til det du skrev så synes jeg ikke det er den type konkurranse her inne jeg. Jeg storkoser meg med å både se andres katter/kattunger og å vise frem mine egne.Og jeg er like stolt av alle kattene mine selvom et par av dem er bedre typer enn de andre.

Her er det alltid så koselige kommentarer man får og jeg synes alle er veldig flinke.

Alle har vi jo forskjellig smak og det er jo derfor en tråd som dette er morsomt.Noen banker hjertet litt ekstra for og det er jo fordi de treffer oss på et spesielt sett.

Så jeg håper du vil vise frem dine også jeg da A_ Famosa for jeg har veldig lyst til å se de. Så det såRäcka ut tungan

Celia
0

Och det är just därför som ingen har tagit åt sig - oavsett kommentarer eller ej, så är alla lika vackra!

Och gamla artiklar som dyker upp varje dag utan nya kommentarer kan ibland handla om troll och ibland om varför en katt kliar sig i öronen. Det har inget med närliggande artiklar att göra. När någon inte sköter sig så puttar jag dock upp våra Skrivregler. Annars tar jag sånt som inte har varit uppe på länge (dvs det som ligger längst bak) :)

AFamosa
0

#44….O´la la la la!! den dagen jag behärskar momentet "klistra in bild" så lär det bli a´famosor på höjd o bredd :-)) Njut av friden från mina långhår så länge den varar ;)

Louise

PollyBoffin
0

#38 Vilka fina ögon… Var bara tvungen att säga det!

Vad kul det är att se vilka olika former "trekanten" kan yttra sig! Vilken variation på samma tema!Skrattande 

Lägger upp en liten bild Prillan, hon är inte så extremtypad men nog har hon en liten fin trekant?

PollyBoffin
0

Ett på båda två. Pelle är verkligen inte supertypad men han har jag tycker nog (inte ett dugg partisk;)) att han har en godkänd trekant!Skrattande

kalindas
0

Jo Spidde har en otrolig ögonfärg. Men numera är de inte riktig så gröna. De ljusnar mer åren och har en mer ljusgrön prägel på sig nu. Men gröna är de fortfarande..:-)

Tycker dina bebisar har aldeles perfekta trekanter.

/Elisa

TetraFelines
0

Här kommer en bild på S* Tetra Feline`s Marimekko. Jag är nöjd med hennes "trekant"! Glad

PollyBoffin
0

#50 Hon ser ut som att hon spanar på ngt spännande!Kyss

TetraFelines
0

#51 Ja, hon ser ut att ha sett något intressant, en snygg kille kanske!?Cool

[hakkapelitta]
0

Jag tycker Frida har en bra trekant, om ni bortser från att hon hatar att bli fotograferad och lipar åt fotografen (mig)…

Helenaf76
0

Mina två killars härliga trekanter *fnissar* Ah, ni förstår vad jag menarSkrattande

Först Mister:

Mister

Sen Aragorn

Aragorn

SacredSouls
1

Her kommer et bilde av S*SeeSoo Lucky Mascot "Lizzie". Jeg synes hun har en veldig pen trekant.

SacredSouls
0

#54 OJ…Aragorn..Han likte jeg!!!! KyssKyss

Helenaf76
0

Underbara Lizzie!!!!Kyss Vilken snygg tjej!

Helenaf76
0

Många vackra kissar här inne Kyss

Nilla
0

Aragorn gillade jag också…och Mister…och oooootroligt vackra Lizzie….wooow!!! Alva…hon ser för härlig ut! ;-)

Nä, det finns väl inga fula Siameser eller Orientaler! ALLA är vackra på sitt sätt, men ibland känner man ju att hjärtat slår några extra slag då det dyker upp en goding i just MIN smak! Jag tycker alla på detta forum är jätteduktiga med respons. Självklart är det kul att visa upp bilder på sina älsklingar. Man myyyyser lite åt trevliga små inlägg och "pussiga" smiley´s.

Keep up the good work! :-)

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Attacks
0

Sånn så Secret ut som bebis.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=078893f1-6e5b-49e0-a2f6-90feecab7ff8&Filename=secret bebis.jpg)

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Asnees
0

Jag tycker att min "bella"har en fin trekant.

Vilka fina bilder på fina katter alla harKyss.

Minsi
0

#54 Fasen vad vacker! Aragorn, vilken pärla. Räcka ut tungan

Helenaf76
0

#62 Tack Glad

aijmer
0

Jättefina kissar ni har Kyss

PollyBoffin
0

#54 Snyggingar! Aragon är helt underbar och jag vill pussa på Misters mjuka goa kinder!

#55 Jättefin! En riktig liten snygging!

#61 Härliga ögon hon har!

Håller med med #59 om allt hon skriver! Alla katter härinne är otroligt vackra, det tycker jag även om jag inte skriver det på alla! Puss på dem allihopa!Kyss

Celia
0

Hittar bara snyggingar här - så det så :)

#61 - JA! och haka och färg och teckning etc Kyss

kalindas
0

Säger samma som ovan!
Alla kisarna här är jättevackra!Kyss
Det blir så många bara så man hinner inte skriva och beundra dem en och en…Skrattande

/Elisa

Helenaf76
0

Instämmer med föregående skrivare :-)

tellasmar
0

Bland alla vackra katter kommer mina bidrag: S*Cat Trick´s Chipi Pepper

tellasmar
0

och här EP S*Tell Asmar Isaskar

Canoodles
0

Har botaniserat bland mina foton efter "trekants-bilder" och hittade denna av Dazy när hon var liten. På fint heter hon La Bell Dixie.

PollyBoffin
0

#70 Vad är det för färg på Isaskar? Jättefina missar!

#71 Oooo vilka fina ögon (hela katten var fin förresten), jag ska visa Prillan vilken färg orientalögon ska ha!Glad

Liljekatten
0

Här är Liljetassens Tingeling, vår söta lilla chokladpralin. Jag vill så gärna behålla henne, men får inte det för min man. Jag fick välja mellan att behålla henne eller köpa Smilla. Suck……

ossilian
0

Alla trekanter här i tråden är vackra, men jag måste säga att #71 Dazy är verkligen nåt utöver det vanliga. Så fin bild på henne!

Liljekatten
0

Håller med föregående skribent. Dazy är mycket vacker!

Himmeltinden
0

Syns min Sony har en pen trekant.

Canoodles
0

#72 Du får vara snäll mot Prillan! När bebisar har så fin färg på ögonen är det sällan de får behålla den. Det är bättre att den utvecklas sent!

#73 Tingeling är ju bara så söt!!! Vilken liten smula ;-))

Attacks
0

Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

PollyBoffin
0

#77 Är alltid snäll mot Prillan!Glad Hon slår för övrigt dövörat till när jag säger något annat än att hon är söt och fin! Fick Dazy behålla ögonfärgen? Vad är det för färg på henne förresten?

#73 Du kan ju säga att ingen är intresserad av henne så ni måste tyvärr behålla henne!Skrattande Puss på den lilla nosen!

Liljekatten
0

#79 *fniss* Ja, jag tror att vi ska "glömma bort" att sälja henne. Hon är så underbart go det lilla pyret.

Canoodles
0

#79 Dazy är blå och hon har tyvärr inte fått behålla sina fina ögonfärg :-(((

Joohanna
0

#54 Skrämmande vad Mister är lik våran Pärla!!! vilken läskig känsla jag fick, jag tänkte att nu har nån lagt ut en bild på våran katt, hur gick det till?? Skrattande 

Men tittar man närmre ser man vissa skillnader så klart :)

O-bos
0

Här kommer mitt bidrag på Brunos trekant. Grönare ögon kan man alltid önska….Flört

PollyBoffin
0

#83 Gryyyym kisse!Flört Han är fin ändå!

karitzy
0

#71 sitter å titter på Dixie. Hun har virkelig en ren fin linje fra hake å opp….nydelig snuteparti.

Om katten har pinsj eller løvesnute forstyrrer det helheten i trekanten Ledsen… min oppfattning mht "perfekt trekant"Flört

Sol

Karitzy(。❤‿❤。)

ossilian
0

#85 Jag hoppas alla trevliga norrmän på detta forum ursäktar mina pinsamt dåliga norskkunskaper, men vad betyder "pinsj" och "lövesnute"?

Nizeli
0

Ja her var der mange flotte trekanter gitt.

Jeg synes Shakira har en ganske flott trekant som jeg personlig er fornøyd med.

Nizeli
0

Liker også godt Peace sin.

Rovardotters
0

Lägger här ut några fler härliga "trekanter". Först en bild på två solbadadare: Zarah (S*Furstens Wish Upon a Star) numer en glad kastrat och Mazetti (Marilljos Sweet Mazetti)

Rovardotters
0

Letade efter trekantsbilder på Zilla, PollyBoffin, men hittade bara ungdomsbilder på henne ur rätt vinkel. Här kommer en blixtbild på henne som 13-veckors bebis. Tyvärr var den kameran ganska dålig.

Rovardotters
0

Här kommer en till på henne vid 4,5 månaders ålder. Den är också tagen med blixt med en annan kamera, färgerna stämmer inte riktigt, de är mycket ljusare på kortet än i verkligheten. Zilla är svart-svart i verkligheten, även på den tiden.

Rovardotters
0

Här kommer ett par Zillabarn med Dresd som far: Natasha och Neo.

PollyBoffin
0

#87 Ooo vilken vacker dam! Wow!Kyss

#88 Är det en liten lila sak? Jättevacker! 

#89 Snacka om att njuta av solen!Cool 

#90 #91 Jösses vad söt hon var när hon var liten! Puss på henne! Det börjar med andra ord bli dags att ta lite nya bilder på henne då?Flört Hon är såååå vacker denna kisse!

#92 Snyggingar! Så fina!

kalindas
0

Skönheter allihopaKyss
En dag ska jag absolut skaffa mig en svart Oriental.

/Elisa

Labolina_73
0

#73  Men jösssssssses… huvva så söt liten en.. :-)

Jag förstår att du ville behålla henne, jag hör hur hon skriker mitt namn… :-) men det är för tidigt för mej med rasen.. :-(

Men hon e helt underbar ju,, iaf söt.. exakt enligt standard vet jag ju dock inte ännu.. :-)

//Linda

Juliette-
0

Denna trekant gillar jag Kyss
S*Jean Dark Uncle Oswidge

cosbykatten
0

Tack för en mycket lärorik tråd! Försöker läsa och lära mig allt vad jag kan om sia/ori, den här tråden var väldigt lärorik… underbart vackra katter! <3

marysiam
0

Här är mitt bidrag: Smeagol´s skathi även kallad Heidi;)

Lillatassen
0

Bara sitter och dregglar åt alla vackra missar här på tråden.. *sweet* Kyss

MikaelAxelsson
0

Min bästa trekant :). och man måste ju vara partisk… eller hur :D

SunnaLiv
0

ja måste säga wow till alla fina missar o deras trekants huvud…..Gillar  ju Steves här ovan för extra mycket då ja själv fött upp honom ;) Kyss

Liljekatten
0

#100 Jag får väl bidra med en bild på hans pappa då. Ingen dålig trekant där heller tycker jag.Glad

SunnaLiv
0

#102 han har verkligen fått pappas öron :D

fiiiina Sigge :*

yve2
0

Min "lille" mespropp S*Concinnus Treat Me Nice hade den perfekta trekanten enligt mig Flört

Här en bild både som liten & som vuxen

It's a cat's world… adjust! :)

hecajon
0

Oj, vad kul att min gamla tråd kom upp igenGlad 

Men fortfarande lika intressant, det har ju hänt en del på "öron"fronten sen dessSkrattande

Detta var faktiskt ett av de första inläggen jag skrev som ny medlem här på SiamesFokus och det var ca 3,5år sen, hjälp vad tiden går fortFörvånad

Kan ju inte låta bli att sätta in ett par bilder på min favoritkille "still going strong" SP/EC SW08 S*Ödesby´s Fernando DSM född -04 och han har fortfarande ett underbart uttryck framifrån och från sidan. Nu har han ett underbart pensionärsliv som även inkluderar bastubadGlad

cosbykatten
0

#105 > Även om tråden är gammal är den intressant och lärorik, så jag tackar ödmjukast för den!! Många vackra foton i tråden!

kalindas
0

Fin han är!

/Elisa

MikaelAxelsson
0

#102 dom är ett snyggt radarpar ;)

#101 du gjorde ett mycket bra jobb gabby :D, han ligger i detta nu i mitt knä och stensover! Lagt tassen över nosen och rullat ihop sig till en liten boll

Lejdet
0

för att vara 6-veckors kattunge så tycker jag att min Acrux har en fin trekant också?

MalinL
0

#109 Ja han ser fin ut. Glad

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.