Vem är du, vem är jag?
Nappade på förslaget i HasseH:s tråd och lägger här upp en tråd där alla som har lust kan lägga in en bild på sig själva. Vore ju kul att se hur alla ser ut i IRL, trevligt med ansikten på nicken. 
Jag börjar då så klart!
Mia (2009-04-25)
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Det var modigt gjort! Jag avstår 

Jaja, vi får väl se hur jag gör. Men min integritetsfobi är nog för allvarlig 
Jag gillar den bilden på dig Ossilian, skarpt!

Så koselig å se bilder 
Jeg er så sjelden heldig på bilder og avskyr å bli tatt bilde av,hehe.
Meg og Messi på utstilling ifjor
Nei nå fant jeg et annet istedet forfra. Meg med en kattunge fra vårt 2 kull tror jeg.
(vi lager det litt lite vi
)
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jag hoppar nog över fotosessionen jag också…
/Elisa

#8 Fegis 
Här kommer ett på mig 
Fastnar inte på kort…
De enda bilder jag äger för tillfället är två mobilfoton på mig med extremt svullna spottkötlar.
/Elisa

Jeg slår til med et unormalt bilde, men et normalt bilde på ungdom i Norge rundt maitider. Superflaut, men litt kult, og dere svensker må jo få denne siden av oss nordmenn også.
For dere som ikke vet det er man russ i Norge, og gjør teite ting for å kunne få knuter i lua på 17.mai. Her har jeg nettopp gjort meg ferdig med en halvliter med to tamponger i munnen. 

#8 och 10 Jag har foto på dig
Jättefint!

Så gøy å se bilder på dere.
#7 Det bilde husker jeg
Ser ut som han synger for deg,ganske så forelsket.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Heja #10 jag håller med dej, jag fastnar inte heller på bild, eller snarare jag är väldigt rädd om min integritet

#2 men hmm s?d?r ser du inte ut i mitt huvud haha gud hur ska jag kunna ?ndra den du ?r ju b?de korth?rig o ser ?ldre ut hahahaha
#18 Jeg ble så betatt av klesfargene og hårstilen på de voksene i tillegg jeg hehehe.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

#20 Äldre och korthårig?! Tror du det är vid 35 man pensioneras eller? 

#22 jag sa ju inte gr?h?rig. Nej men jag trodde inte du s?g ut som 25 heller :-D sen s? betyder v?l inte korth?r man e pensionerad hihi. Sen nej 35 e v?l ingen pensions?lder ?ven fast unga jag har l?ngt dit hihi

Nämen! vad SNYGGA alla är!

Nämen! vad SNYGGA alla är!

Haha, råkade trycka två gånger!
#28#
Åhhhh…vilken fin häst,svart islänning!Ser det ut som iaf..
#22 HAHA!
Ja Juliette du får passe deg nå,her er vi mange rundt 35
Eneste forskjellen er at når man er 25 kan man ha en nydelig close up bilde slik som nelliots har,når man er 35 så har man det lite eller fra siden istedet 

#30 Haha, precis så. Pluta med munnen slutade jag göra runt 25 ;-) Numera föredrar jag att bli fotad ovetandes och gärna från sidan 

#30 haha jag e 24 o inte vill jag ta n?gon bild p? mig framifr?n helst inte fr?n sidan heller. Tur jag e s? fet att jag inte f?r plats p? foto s? jag beh?ver oroa mig hahahaha

#32 Hörrödu, du är vacker oavsett om du får plats på ett foto eller ej. Vi har ju tjattrat en del i telefon, du och jag, och du är oerhört lätt att tycka om - det är skönhet.
Älskar hästbilderna och önskar sååå att jag inte var rädd för de ståtliga varelserna. F-n, när blev jag en sådan fegis…?
OK. Nu har jag lagt in en bild. Fast en som inte säger så mycket hur jag ser ut. Men en bild är det i alla fall…
Inte måste du lägga in en bild här. Men för fet för ett foto tror jag inte att du är!
Sen är jag själv lite kluven då det gäller sådana här trådar. Speciellt om det blir massa kommentarer som "så söt du är!" osv…
De som då inte får den komplimangen och har låg självkänsla redan innan. Kan ta det väldigt hårt.
Så gärna en tråd med bilder. Men helst utan de komentarerna.
För då tror jag fler vågar visa sin bild här. 
/Elisa
Jeg passer heller ikke på bilder plata sprekker og det er derfor jeg er så stor så noe bilde finnes ikke av meg og godt er det.
Lite OT.
Tänkte på det här med bilder på en själv. Så sa en tjej något väldigt smart en gång.
Hon sa att de som funderar att skaffa eller har barn bör försöka att vara med så mycket som möjligt på bild.
Detta pga att barnen ska få se minnen av hur deras mamma/pappa såg ut som unga och att det blir som ett fint minne då föräldrarna inte finns längre.
Tänk själv att helt sakna foto på sina föräldrar och de inte lever längre…
Minnen bleknar, foto finns för alltid…
/Elisa
Kjempekoselig å se bilde av alle sammen 

Jag fuskar lite och lägger ut en bild från 2002, tror jag det var. Det är en bild på mig och Zeta (Zillas mamma) när vi var på utställning när hon var ungdjur. Jag tycker om den därför att vi pekar på varandra, hon var väldigt nära mig. Åh, vad jag älskade den katten, saknaden är fortfarande stor. (Fototekniskt är det ingen perfekt bild förstås, dålig kamera och jag blir överraskad av kameran när jag pratar.)
#39. Jättefin bild!

#34 Oj, det var ju absolut inte meningen att uppmuntra den typen av kommentarer.
Jag tycker det är jättekul att se bilder på er alla och det var alls inte meningen att uppvigla till nån sån stämning som du säger Kalindas.
En del är blyga, en del inte, irl och här. Jag tycker det är helt OK att vara blyg, men det kanske blir lite tråkigare för en själv?
Här är en repris på mig och Krister-bilden, vill ju också vara med i den här tråden!
Jeg flyttet innlegget til Café Siam jeg. Da er vi jo litt friere og kanskje flere vil legge inn bilde når det bare er oss medlemmene som kan se de

#43, mycket bra idé, det känns alltid lite tveksamt att lägga ut bilder på sig själv….
Fast det här kortet kunde jag inte låta bli, för jag tycker Krister ser så otroligt gosig ut!
Det var ingen direkt pik till någon i forumet. Det är väl ganska naturligt att man lätt ger en komplimang till den som man tycker är söt eller ser bra ut.
Men är det någon som är känslig så kan de ta illa vid sig att ingen har kallat dem söta. Sen att det kanske är tio till som inte fått den komplimangen ser man inte. Man bara tror att ingen gillar en själv.
Var lite sådan innan.
Nu bryr jag mig inte om vad andra tycker om mitt utseende. Har fullt upp att reta mig på det själv..
Men alla kanske inte är lika egocentriska som jag är.

/Elisa

#46 du verkar helt klart vara i minoritet…. Fast nu vet vi, att det inte bara är tjejer här inne!
Tror det finns minst en till två killar till här. Fast ni är klart en minoritet..
/Elisa
Jag ska trycka på att min kattungeköpare börjar visa sig här, han är också av det där andra könet 

Usch, jag avskyr att vara med på bild och vill egentligen inte alls visa upp mej här, men samtidigt uppskattar jag att ni andra gör det så att jag får se hur ni ser ut så då kan jag ju inte vara sämre….
Men jag håller med Ossilian: "Numera föredrar jag att bli fotad ovetandes och gärna från sidan" så ni får nöja er med detta kort.
Så här har ni mej och min man Jörgen på vår 40-årsfest (taget för två år sedan. Han har sån skön min tycker jag.
Jag tänkte lägga ut ett foto på fegisen Hyacint1 också, men då hotade hon med att jag fick åka själv på utställningen i Båstad i juni så då är det nog lika bra att låta bli….

#52 Synd att du inte la ut en bild på när du tuggade kexen! Hihi
#53 Du kan ju lägga ut en bild på Hyacint1 efter utställningen! *leer*
#54 Hahaha, bra idé!
Fast tyvärr tror jag nog att jag får en vän mindre då…

#55 Äh, det är ju inte livsviktigt att visa hur man ser ut precis. Vi kan fortsätta tänka på en hyacint vi som inte känner henne, så får du ha kvar din kompis 
#52 instämmer, hade varit kul att se!

#54 & #56 Tyvärr hade jag ingen bild på det annars hade ja naturligtvis bjudit på det..

Så koselig at så mange legger ut bilde.

Ja, verkligen jättekul att se!
#56 Det var ett bra förslag! Det var precis så det gick till när jag valde niknamn när jag gick med i detta forumet, jag visste inte vad jag skulle hitta på för namn, så jag fösökte tänka på något som jag tyckte mycket om och det är hyacinter och syrener, jag bara älskar dom fast, tyvärr så är jag lite allergisk mot just Hyacinter jag får fullt av kliande utslag av dem, men inte alltid, så varje är när dom kommer så prövar jag och det brukar gå bra tills dom slår ut och står och doftar och doftar då brukar jag få ställa ut dom på altanen.
Men att ha namnet Hyacint som niknamn här det går jätte bra det får jag ingen klåda av.
#60#
Va kul att se bild på dig-du ser inte alls ut som din telefon röst låter ;) Jag trodde du var liten å mörk med lockar…är ser man!

#65; vilken häftig katt! Vad är det för ras? Skogis eller?

#66 Yes självklart är det en skogkatt =) En ung hona som har en bit kvar att växa
Kul med en sån här tråd, då kan man ju känna igen varandra på en uställning och så. Ni vet väl hur jag ser ut i alla fall, det finns inte så många med zebrarandiga dreads… (och jag kan fortfarande inte lägga bilderna i tråden, men någon annan får gärna redigera)

Kanske dags att "puffa upp" detta roliga inlägg nu när vi har så många nya medlemmar här på sajten.
Lite fundersam och förvirrad blev jag dock:
Har Nayak på inlägg #70 bara hjälpt Felicula på inlägg #68 att lägga upp en stor bild, för visst är det samma foto?

#71 de är kanske enäggstvillingar:)

Så koselig med litt flere bilder 

#78 Kul att äntligen få se dig Tuska, kram

#76 jag tror att det är du till höger

Oj, vad kul med alla nya bilder på medlemmarna

Jag bjöd ju inte på någon bild förra omgången, så jag får väl göra det nu då.
Jag letade efter en bild där jag har Pascal krakande som en apa på axeln, men jag hittade inte den, så det får bli den här istället.
Högvakt 2008, och som synes är jag rätt nöjd med livet 
För den uppmärksamme: det är Cinderella som syns i bakgrunden, där man nuförtiden spelar in tv-serien Färjan.

#80 Helt rätt 
#74 Men vad ser jag? Jag har också ett heartagram…fast på baksidan axeln. 
Jättekul att se alla bilder. Tyvärr kan jag inte bidra med något eget just nu. Sitter vid fel dator…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
#83 Her er du Nilla 

#84 Bra, inte ska hon komma undan så lätt
#84 Usch…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Dette er altså meg :-)

Helt otroligt! Jag har fastnat på kort igen
Inte för att det blev nån bra bild men ja den är lite nyare än den andra jag la ut=)
Det är lilla Cyan som är med på bilden
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker

Kul att få ett ansikte till alla namn!
Får vell visa upp hur jag ser ut också då..En brunögd tös som är så otroligt lik sin mor (har man hört ett antal gånger
)
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Åh vin som är så gott *skål*
Brunbränd och fin ser ut att sitta på ett all inclusive hotell men var någonstans?

#93 dominikanska rep. förra våren;-)

#95 Härligt!!

Åh vad trevligt med lite ansikten! Hade inte sett den här tråden förut… 
Kan "tyvärr" inte lägga in någon bild p.g.a. ett oerhört extremt jättesegt internet 
Sabina Linder.

va roligt med lite ansikten på själarna här :)

#83 Nu såg la jag att du skrivit! Vad roligt att du har en likadan! 
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
oj, superdålig kvalitet! håll tillgodo.
Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.
Jeg fant ,jeg fant
Vi har jo fått en god del nye medlemmer. Kanskje noen har lyst til å legge ut bilde + se hvordan vi ser ut alle sammen.