Jackmanii
Världens finaste Jackmanii söker sitt nya hem & familj
Rödmaskade Jackmanii och hans två systrar är födda den 25 augusti. Alla syskonen är friska, glada och busiga, och utan defekter.
e: S*Yahtzee´s Wow Factor, SIA n (USA-imp. Geishagoll Sakhee, SIA n x FIN*Kelmikerhon Zeeta Zittenkin, SIA b)
u: S*Mijmu Pix Molli Minttu, SIA f (UK-imp Firousi Undercoversecret, SIA d x CH S*SeeSoo Soulmate, SIA f)
Jackmanii säljes enligt SVERAK´s regler och är redo att flytta hemifrån i början av december. För mer info eller intresseanmälan maila mig på: info@mijmupix.se
Hemsida: www.mijmupix.se
Fler bilder på Jackii och hans systrar kan ses i trådarna "Hej Världen!" del 1 & 2
Håper at noen kjøper han fort, for det er ikke bra for meg å se disse bildene
"jeg-skal-ikke-ha-flere-grutter-jeg-skal-ikke-ha-flere-gutter-jeg-skal-ikke-ha-flere-gutter"……………….

ÅÅhh så fin! :)
Säger som #4 hoppas någon köper honom fort.
Hjärtat slår volter, men ag ska inte ha fler katter, jag ska inte ha fler katter… ska inte ha…
# 4: Ja visst är det något alldeles speciellt med röda hanar….! 
Helt underbar liten kille!!
Hade man bara varit miljonär så hade man kunnat skaffa hur många grupp 4:or som helst. Men så är ju tyvärr inte fallet.

/Elisa
Jamen jag säger som de andra, han är precis en sån som jag vill ha, men inte ska ha, inte nu. Så hoppas nån köper honom snarast så att jag slipper frestelsen. Mitt hjärta har klappat för honom sen första bilden jag såg. Befria mig från festelsen, nån?
Han er sååååå fin 

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Så fin han är!!

Men vilken goding!

En riktig läckerbit!!

Självklart får du pussar din sötnos
så många du vill

Sååå stilig man kan va
Tusen tack, Jackii bockar och bugar för alla snälla komplimanger! 

Vilken sötnos! 
Underbar
Underbar är han! En riktig knallhatt med utseendet för sig 
putt

Han är gudomlig, köerna borde ringla sig långa! Och fin stamtavla med
Passar på att ge matte MijmuPix en stor eloge för att hon varit flink och använt en 'tillfällig avelshane'. Brukar ju klagas på att det "inte finns några hanar", men konstigt nog är det ovanligt att de används när de finns…
Hoppas denna underbara son får chansen att bli pappa han med 

Är så svag för röda pojkar och denne killen var ju en liten pärla. Stort grattis!!
Han är så fin! 
putt
Har snyggingen inte blivit såld ännu?! 
Han är ju superfin! 
/Elisa

Han är jättefin!
Lycka till med att hitta rätt hem till honom.

Ååååå Han er sååå fin.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Underbar

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Jättefin kille Han skulle jag vilja ha;)Min son Jack älskar rödmaskade:)
Jag är kär!
Tusen tack! 
Jackmanii har kommit in i någon slags älg-ålder (dessa kattungarna skippade kaninåldern, lillasyster Tiger Lily hade en mops-period för ett par veckor sen
) och struttar runt på sina låååånga älgben i glada hopp och galopp. Tänk om man kunde behålla alla kattungar själv; i synnerhet dessa speciella charmörgossar!
putt!
(jag försökte försiktigt föra en kisse till på tal härhemma men fick inget större gensvar hos maken. Och han har rätt. Två katter är precis lagom för oss. Och huskatten skulle bli utanför om vi hade två siameser. MEN HAN ÄR JU SÅ SÖT JU!)

hur söt som helst
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Åh, han är jätte jättefin!!! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Ljuvlig

Skulle varit intresserad om han bodde i närheten av Göteborg. Så himla fin
Är han kvar? Putt i så fall.