Nya bilder på bäbisarna

/Elisa

Åh så fina!!
Hahaha.. Changeling ser riktigt evil ut ju på bild 2.. kom att tänka på Gremlins av nån anledning ;) Oh no- är det så mina kommer bli också?! *veåfasa
Kan säga att Changeling är en riktig buse!!! hahaha när alla andra sover, så busar hon runt, till sin mors förtret;)) De har precis fått flyttat ut frånmitt sovrum och in i vardagsrummet, så att de får vara med oss så mkt som möjligt och de är överallt hahahaha vi var tvugna att sätta pappbarriärer nertill på dörrkarmarna, så att de stannar i storrummet;))) annars blir mamma och pappa så oroliga;)
De har börjat gå på lådan och phoenix är den som sköter det bäst;))
Vilken fin klösställning!
/Elisa

Vi beställer med en gång.
Kanonbra m sån duktig pappa!!
hahaha ja det skulle ni nog kunna göra!;) det värsta är väl att ni får åka till karlstad för att hämta dem;)) kan bli dyra klösträd beroende på var man bor;)))
Underbara bebisar!
Och vilken klösställning! WOW! 
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Härliga ungar & Changeling- vilken kattityd! Superfin klätterställning. Vilken tur du har med en så händig farsgubbe
Kanonbygge och fina bebbar!
Så store de har blitt.
Utrolig fint klatrestativ. Så heldig du er som har en så flink pappa 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Tack! ja de har blivit ena riktiga personligheter;) Och i dag är de 5 veckor;))) ja han älskar att bygga i trä, och så gav jag honom en bild av ett klösträd som jag ville ha och på den vägen är det;))

#9 Så vacker!!

Riktiga små charmtroll <3