Hur löper era flickor??
Min Heidi har nu löpt i 2 veckor
hur
länge löper era tjejer och hur ofta???
När de inte blir parade alltså?
Det är oftast 5-7 dagar varannan eller var tredje vecka beroende på vilken hona det är. De flesta av mina honor har löpt varannan vecka.

Hon har inte haft ett kortare uppehåll då? Tindra har löpt så förut iaf: Löp ca 1 v, uppehåll 1-2dgr sedan löp 1v till. Hörde mig för och det var "normalt". Men det har inte varit så varje gång, ibland har hon löpt en vecka och that's it.
Nej tyvärr inga uppehåll hahaha det låter som om vi håller på att döda barn här hahahaha
Jag tänker så här,- hur ska jag veta senare när hon ska till sin nye pojkvän för parning i vår??? vad ska jag titta efter om hon löper mest hela tiden hahaha
Hade en hona som löpte konstant i 2 veckor. Det visade sig efter en undersökning att hon hade tre små stenfoster inkapslade i livmodern. Hon hade fått sju ungar och inte varit sjuk alls efteråt. Men då veterinären började klämma igenom henne, så öppnades nog livmodern och skräpet som fanns i rann ut.
Jag kastrerade henne.
Nu behöver det inte vara något sådant med din hona, men det var orsaken till det långa löpet på Nanna.
/Elisa
jag tror inte att hon på ngt sätt är sjuk, snarare tvärtom;))) Hon löpte länge förra gången hon blev parad….hm….

Hoppas du inte har närboende grannar…
Vi bor i lägenhet! hahahaha men vi har en hund i uppgången som skäller stup i kvarten, så vi är inte värst som tur är;))

Sätta upp lapp i uppgången då att du INTE håller på å stryper dina barn. 
Vi har opplevd to ganger med to forskjellige jenter at de ikke har sluttet å løpe. Den ene løp i 15 dager før vi i desperasjon satte henne sammen med hannkatten, den andre løp i 17 dager og vi måtte bare innse at det bare var en ting å gjøre - flytte henne sammen med hannkatten. Ingen av de to jentene var planlagt å parre på det tidspunktet fordi vi hadde et annet kull på tur, og siste gangen skulle vi ikke parre jenta med den hannkatten i det hele tatt. Men det er ikke alltid vi bestemmer, selv om vi lager planer for kattene 
ok.. kanske ska kolla med hanägaren om vi får komma snart alltså…