Nya bilder på tjejerna<3
Dessa godingar är leveransklara i mitten av Januari;)) Välkommen att höra av er till mig vid intresse;)
Hemsida: www.marysiams.zmn.se

/Elisa
Callisto är väldigt farlig för mig… Snälla säg att du bor väldigt långt från Uppsala så det blir jättekrångligt för mig att köpa henne!
Men jag är sugen… De är så fina båda två!
# Jag bor i karlstad och det är inte så långt från uppsala hahahaha var och hämtade en snygg lilamaskad pojke där för några veckor sedan;))) Hör av dig om du är sugen.. hon är en underbar princessa, som jag själv övervägde att behålla, men jag ska ha en annan av tjejerna, så man kan ju liksom inte behålla alla;)))
Hon kommer när man ropar på henne, älskar att vara med och ligga i knät och gärna i sängen;)) En väldigt glad och lekfull kisse full i hyss, precis som det ska vara;) Pratar med mig när jag pratar med henne;)).. hör av dig!;)
en till bild av henne;))<3
Så fine øyne Changeling har. De likte jeg godt.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
ja och hon är såå vit på hela kroppen och det blir sådana kontraster till de blå ögonen;)

ja, man är ju bra sugen alltså.. men det går ju inte..
hi hi hi.. jag känner igen det där;)))
Svar till #8:
Uppsala - Karlstad är ingen match! Säg till om du vill åka dit och vill ha sällskap, jag åker gärna med och hälsar på "min" lilla prins
som flyttade dit för ett tag sedan! Jag bor också i Uppsala så det är inga problem att samåka!!

hahahaha ja det är bra Lotta;)))
Nu är Callisto tingad och flyttar med sin bror Mastermind till samma hem;)
Så nu är det bara Changeling kvar!;)))

Så fina!