Liten redd meg
Fullstendig OT 
Så en så guffen film i går kveld. Sånn typisk skvette film hvor han så ut av vinduet og plutselig beveget det seg og spratt frem en ekkel mann + mange slike speil scener på badet 
Såklart fikk jeg skikkelig mareritt i natt og drømte om masse ekle døde mennesker som stod ved sengen min. Våknet av at jeg måtte på do og turte ikke åpne øynene med en gang
Så var det do turen da. Gjennom mørke gangen og inn på do. Herregud.. jeg har 1 meter til do døren men tar altså sats og hopper inn.. ferdig og lar døren stå oppe med lyset på og løper alt jeg kan inn på soverommet igjen..puh..
Noen som kjenner seg igjen eller er jeg den eneste som kan løpe sånn som 37 åring ? 

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Nej, det finns fler som blir mörkrädda. 
Jag kan inte se Efterlyst på TV på kvällarna, då jag ser mördare i varje hörn.

/Elisa
#1 Bra det ikke bare er meg. Disse morderne som gjemmer seg i skyggen og hvert eneste hjørne er gufne 

haha ja det är tur att jag inte är mörkrädd som bor här mitt ute i mörka skogen alldeles ensam. Sist vi hade tittat på skräckfilm här och min son var här vågade han inte ens gå ut och hämta ett täcke i gästhuset själv utan mamma måste följa med och hålla den 22-åriga barnafadern i handen..
I mitt hus som är från 1890-talet bor det ett spöke som heter fru Olsson, men hon är snäll och öppnar bara lite dörrar och sånt ibland och går i trappan. Sen har jag några söta husmöss också och spindlar. Det är bra att ha katter för jag skyller alla konstiga ljud och annat på dom, annars hade jag nog fått spader jag med ;-)
Jada vi er flere! Men jeg pleier heldigvis ikke å få mareritt etter å ha sett filmer. Men du verden så skummelt det kan være! Enkelte filmer har jeg bare sett havlparten av fordi jeg må holde for øynene. Og det liker de andre i huset
Ei voksen dame som sitter og skal se på film, hadde det ikke vært for at hun hadde lukkede øyne og hendene foran
Eller ei pute…… Jeg hadde et "prosjekt" for endel år tilbake, jeg skulle se "Nattsvermeren". 5 forsøk over noen år skulle til før jeg klarte å se hele filmen. Men jeg tror at det hjalp at det var midt på dagen en varm og god sommerdag 

Jag ser en massa mord på tv:n. Fast jag bor ju i lägenhet! Hade jag bott i hus vet jag ej… dessutom har jag alltid en lampa tänd på natten. Även fast jag ej sett ngt otäckt på tv:n.
Enda ggn jag blir riktigt rädd är när Otto ( Pacino "ser" ej) sätter sig rak i ryggen & stirrar in mot vardagsrummet! Jag har ju mina gamla siameser i en urna i ett skåp så jag brukar tänka att det bara är de som "spökar"

Jag tittar inte på sånt, mår inte bra av läskiga filmer…. Å så som vi bor så skulle ja knappt våga gå ut till stallet på kvällarna själv.
Jag är likadan Line.
Kan över huvud taget inte se skräckfilmer av den typen så det slutade jag med för flera år sedan. Har faktiskt blivit värre ju äldre jag blivit.
Däremot gillar jag vampyrfilmer och serier. 
#3 Ohh hjelp
Der hadde ikke jeg turt å bo. Jeg vokste opp i et veldig gammelt hus og bodde der en god stund etter jeg var blitt voksen også.
Der var det en periode en ekkel mann som vekte meg om natten,natt etter natt og la hånden over munnen min så jeg ikke fikk puste. Tilsutt nektet jeg å ligge på soverommet så jeg og Knut måtte ligge nede i stua om natten.Han forsvant jo etterhvert,men det var godt å flytte vekk fra det gamle huset 
Hehe ja jeg sitter også med pute foran ansiktet lisme. Ser 1/4 av filmen ,men den er jo like skummel fordet
Og det hjelper absolutt å se når det er dagslys og leeenge til man skal legge seg.

har ni sett filmen Paranormal Activity? Gör inte det..

Lovar!!
#9 Ja den er guffen.De skumleste jeg har sett er de japanske versjonene av ring og grudge. Ring 0.. eller hvem av dem det er ..når hun kommer ut av brønnen og går mot tv skjermen
Mitt aller verste tv øyeblikk noensinne!

#9 gillar!
Skal jeg sende deg noen koselige kort-filmer før du skal legge deg i kveld,Line? 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#13 Haha.. denne ignorerte jeg glatt før jeg la meg
Sov som en baby i natt gudskjelov.
Skitt au 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Den enda gången jag blir riktigt rädd är när katterna reagerar på något de hör utanför eller när hunden börjar skälla för hon skäller aldrig. Annars så älskar jag skräckisar :-) fast pranormal activity var tillochmed för mycket för mig…….