Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 2768 ggr
[Cisco-Fidel]
0

SIA n21 hane söker hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

S*Splendid's Desert Of Love SIA n21, född 1 november 2010 söker efter ett hem. Han är efter S*Bergbacken's Mangas Pandora SIA h och (N)BatStar Fantastick Fidel OSH n25.

mejl: janina_913@hotmail.com eller splendid_siam@hotmail.com

[Cisco-Fidel]
0

[Cisco-Fidel]
0

[Cisco-Fidel]
0

Hur får man in bilderna i inlägget så att dom blir större?

[nollottan]
0

tror det blev rätt. Varsågod

Lejonhjarta
0

jättesöt!Kyss

kalindas
0

Kyss

/Elisa

SmirreIce
0

åh.. vilken sötis, riktig snygging

[Cisco-Fidel]
0

#4 tack så jättemycket för hjälpen med bilderna! =D

Han är en riktig mysig killeKyss

Liljekatten
0

Jätteläcker liten kille! Kyss Jag gillar bruntabby skarpt, men har tyvärr nog med hanar här hemma.

Rithwa
0

så tjusig liten kille

carinbrack
0

Gullo!

cerwinvegas
0

Vilken go bit.. el rättare sagt snutte-gullig Skrattande

[Cisco-Fidel]
0

Hade jag haft plats hemma så hade jag låtit honom flytta hit, men jag har redan pappan och halvbrorn hemma :P

Fielie
0

han är jättefin,blir nog inge svårt att hitta hem åt honom:)

Nilla
0

Han var väldigt fin. Är så svag för tabby. Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

MalinL
0

Jättefin bebis! Kyss

Qetesh
0

Jättefin kille! Håller med # 14, blir nog inte svårt att hitta ett hem åt honom Glad

Helenaf76
0

Vilken fin kille! <3

[Cisco-Fidel]
0

Tack alla =) Än finns han kvar, är det ingen som vill ha en liten underbar goding? Han ser mkt lovande ut för avel/uställning och självklart sällskap :)

ChanelBM
0

Ta bort! ta bort, ta bort, inlägget asså. Jag SKA inte ha fler kissar säger de hemma…

Ursöt, precis sån jag hade tänkt skaffa, innan jag träffade min lille rödtott Emil alltså.

[Cisco-Fidel]
0

#20 Man kan väl aldrig ha för många? ;) eller hur var det nu.. ;)

ChanelBM
0

3 kissar i en 2a åsså morsans bortskämda dyrgrip som dyker upp när hon reser bort. O på sommaren skall alla 4 samsas i min pyttelilla sommarstuga. Tur att de kan gå ute säger jag. Nä, de e nog fullt nu.

jillan
0

Faktiskt sugen, MEN jag vill ha en tjej. Har ju 2 tjejer. Vill ju ha en utställningskatt. Han är FIIN! Nej, nej ingen mer kisse (försöker intala mig själv)

[Cisco-Fidel]
0

#23 fast det finns juh inget gosigare än hanar? ;)

[Drama]
0

Håller med Cisco-Fidel hanar är super gosiga och denna lilla charmiga gosse har ett helt underbart temprament och ser väldigt lovande ut till utställning.

[Cisco-Fidel]
0

#25 och blir han som sin far så är det kört, imorse kom jag knappt ur sängen, Fidel låg med tassarna omkring min hals och kurrade och gosade, hade jag inte behövt att gå upp o ta hand om min son som vaknade hade vi nog aldrig gått ur sängen idag ;)

[Drama]
0

Hmmm vad mysigt, har en sådan här hemma också, vill bli buren hela tiden och är som en stor baby som skriker när han inte får som han vill.

baloo4
0

ÅÅÅ han är supersöt KyssKyss !

Han får gärna flytta hem till mig :) och våra pälsbollar.

Vi kan behöva en slank hankatt bland knubbflickorna …hihi

/Fia

Missannas
0

Oj, den här tråden skulle jag aldrig gått in på, han är svår att motstå, även jag är lite extra svag för tabby Kyss

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus