God Jul hälsningar
Tänkte vi kunde lägga våra hälsningar/bilder här. 
Blir en rosa julhälsning i år. Bakgrundsbilden har jag tagit här hemma.
/Elisa
Den vackra kissen passar så fint i rosa! 
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Det ble en av blånissene i år :
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Og så ble det et til eierene av Hagia sitt første kull 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

En fråga; Hur gör Ni era julkort?
Jag vill gärna skicka fina bilder till vänner och familj, men har inte Photo shop =/
Finns ett gratisprogram som jag laddade ner somliknar Photoshop.
Heter GIMP
/Elisa

#13 Tack så mycket :)

Installerat å klart men fattar som vanligt inget så ja får ta hjälp av dottern när hon har tid.
Finns en svensk instruktion på sidan man kan ladda ner.
/Elisa
Ønsker alle sammen en riktig god jul og et godt nyttår.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#17 vilket vackert kort och så söta bäbbar!
Vi vill också önska en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År till alla här.

Har ingen aning hur man gör så fina julkort på egen tass
, så jag & alla missarna önskar på detta enkla vis
GOD JUL
**&
GOTT NYTT KATTÅR!
**
önskar
Solhavets
solhavets.zmn.se

Jag önskar oxå alla två & fyrbenta en underbar jul! Kan inte heller göra så fina kort som ni på alla fina kissar

Den stolta Dussin katten Kelso önskar alla andra dussinkatter och er andra En riktigt God Jul
Se till att få mycket skinka även om jag inte äter så mycket så vräkte Snake ( jag vet inte om han också är en dussinkatt , jo det är han säkert) Han vräkte i alla fall i sig flera skivor, till frukost.
Jag tror att det är bra att vara en dussin katt, min matte och vissa andra tycker att mina bästa egenskaper är mitt fina maner och att jag är så charmig, super social med bra storlek och framför allt en sund katt, värd att avla på. God Jul (även om jag vet att kastreringen inte är långt bort )
Här blir det aldrig avelsrestrektioner om det inte föds några katter med defekter eller dåliga anlag.
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad