Grey's Anatomy kullen 9 v på tors!
Kullen blev vaccinerad 1a gången igår, och nu har jag äntligen tagit lite nya bilder! Så jag kallar dem 9 veckorsbilder - hela 2 dgr för tidigt! 
Finns intresse för nån av dem, se gärna mer på Solhavets, och maila mig gärna här eller på sonnerhav@gmail.com !
Här är Mark Sloan, chokladtabby sys

Hej! Fina bebisar! Kommer inte in på din hemsida via länken?
Gulliga kattungar

#7 Ser att iFokus lägger till massa tjafs före adressen.. därför adressen till sidan blir fel. www.solhavets.zmn.se är adressen, klipp o klistra in istället eller skriv in i adressfältet istället.. så ska det fungera!! :)

Sötnosar <3

Hej
De ser ju jättefina ut ska du ha kvar någon själv?
Vilken var det som var lik Kelso när vi var och hälsade på?
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad

#11 Det var Meredith Grey som var lik Kelso :) På hemsidan finns det en fin bild på henne från 7 veckor, och jag tror hon är ganska lik Kelso fortfarande.
Jag är lite extra kär i Derek, han är ju störst, har så ljuvliga stora ögon och så har han små egenheter för sig- t ex lägger han alltid en leksak i sovboet, och så har han en favvoråtta som ingen annan får ta, han morrar djupt och tror han är sååå farlig haha :D Ibland sitter han och bara tittar på mig också med huvudet på sne' :) Han är bedårande, men det är ju fullt hus här så allra helst ska samtliga till egna hem :)

nej just ja, det var ju Derek som ni tyckte hade samma "töntiga" uppsyn som Kelso :) Meredith är mer lik i färger.