Pawpeds
Det är nog lite olika vem du mejlar till. Jag har fått in mina stamtavlor fort. När skickade du in dina?
/Elisa
Undrar jag med, skickade min till monica för en vecka sen via mejl.
Till Monica för ca 1 vecka sedan jag med;)

Monica who? Jag har ÄNTLIGEN scannat mina och ska också skicka iväg dem.

Jag skickade oxå till monica, tror jag. Men Dagny la in dem åt mig, gick på någon dag när hon fått dem :)

Har skickat mina till Dagny Dickens å då gick d fort. Har för mig att jag fick d rekomenderat.

och dagny har för mail?
Skicka till Dagny Dickens. Tror mejlen står på Pawpeds.
/Elisa

Har ni inte föräldrarna på pawpeds? isåfall räckte deras namn, istället för scannade stamtavlor.
dagny hittar man ju annars på siamessällskapets hemsida.
Dagny: dagny.dickens@delta.se
ska skicka till henne hädanefter;)
#9 alla kissar är tyvärr inte med på mina stamtavlor iaf;( annars hade det varit lätt;)

Jaha.. surt. :/ Hade det nog lite väl enkelt kanske ;) Ändå tog det mig 1,5år att ta mig i kragen och fixa det hela ;D
Det är den där Albert jag fattas också för att kunna lägga in Katja ;)
hahahaha då ska jag lägga in honom under helgen;))
Jag skickade till Dagny igår och inatt svarade hon att Katja var inlagd så där var det snabba puckar!
Kanon!;))) ska skicka till henne idag..
nu ligger Heidi inne, fick mail av dagny;)) Ska skicka in resten av kissarna idag;) Till Dagny;)

så nu har jag överöst henne med alla mina 7 stamtavlor också ;-)
*skratt* då har hon att göra ett tag nu då!

#19 japp :-)

Nix, ännu fler…
Hon fick mina 4 åxå som ja förträngt.

#21 jaja, det är ju söndag och hon har säkert inget bättre för sig några dagar innan jul ;-)

#22 Tror inte d heller…..
Japp och mina 7 stamtavlor är nu skickade också;))) Albert och kattungarna;)) Stackars Dagny;))

var just in och kollade och flera ligger redan där ser jag, undrar hur det har gått till? hon kan ju inte redan efter en halvtimme ha lagt in dem?!
Hon är en klippa helt enkelt;))
Skickade till Dagny i fredags, men har ännu inte fått svar.

She`s the man!! Mina e inlagda å ja skickade sent igår.. Helt klart man ska skicka till henne!!

#27 tror inte hon svarar..bara gör

Jepp, gå in å kolla om dom ligger inne. Är nog bara om d e nått krångel eller likn som hon hör av sig

Kollade min mail å ja skickade t Dagny strax innan 00 inatt å innan 04 hade ja fått att dom var inlagda.
Herregud, vilken service!!!!!!
Dagny är en äkta nattsuddare..;-)
/Elisa
Ja hun er det
Og hun er superrask! Om kattungenes foreldre eller besteforeldre ligger i databasen er det fort gjort å legge dem inn. Jo flere som ligger der fra før, desto kjappere går det.
#29 Hon brukar svara, och katten är ej inlagd.
Ja hun svarer med en gang hun har lagt inn stamtavlen. Sender man inn flere i flere mailer (jeg har f.eks sendt inn på flere kull men i separate mailer) svarer hun på hver mail. Så rart at hun ikke har lagt inn din katt Malin, kanskje du må sende inn på nytt igjen?
#35 Ja jag mailade in på nytt igen igår. har inte hört något.
Ni som nyligen skickat in, vilken adress har ni använt? Kanske skickar jag fel.

Använde #10 s mailadress. Den ja brukar ha. Lycka till.