Til alle mine fans!
Jeg må bare informere dere om at jeg har flyttet! Jeg ble rett og slett lei av å bo sammen med alle disse kattene som jeg var nødt til å bo sammen med. Jentene maste på oss gutta hele tiden, og når jeg prøvde å hjelpe dem med å starte mopeden deres ble de sure!?! Hva er det med jenter? Vet de ikke helt hva de vil? Til og med søsteren min - Doc - ble sur da jeg forsøkte så godt jeg kunne å hjelpe henne. Hun klappet til meg midt i fjeset, og du må ikke tro at hun hadde klørne inne! I tillegg til det må jeg bare si at jeg fikk dårlig service der jeg bodde før, ikke fikk jeg ha yndlingssenga mi i fred, neida, alltid når jeg skulle ligge der var den enten opptatt allerede eller noen kom og forstyrret meg med det samme jeg hadde lagt meg ned. Og var det ei jente som kom, fikk jeg dask - igjen! Og tenk å nesten bare få tørrfór da! Det er da virkelig ikke noe for en skikkelig gutt! Nei da skal det være kylling! Og kanskje litt våtfór….. Og rått kjøtt! Det er guttemat det! Min gamle matmor ertet meg for magen min, hun var så frekk å påstå at jeg hadde hengemage! Tenk å si det til MEG
Nei jeg fikk altså nok, så på fredag kveld tok Marie meg med til Oslo og leverte meg til min nye matmor som er MYE mer forståelsesfull enn den gamle. Min nye matmor skjønner at gutter skal ligge i sengen under dyna, og at vi må få kokt kylling å spise (ja vi fikk jo det noen ganger hos min gamle matmor også da, men jeg måtte dele med alle de andre kattene!) Jeg får lov til å ligge i sofaen og sove her i mitt nye hjem, og det kunne jeg gjøre i mitt gamle hjem også. Men tror du at de tenkte på at en katt trenger teppe på seg?! Nei jeg måtte bytte hjem før de skjønte det! Dumme menneskene! Her i mitt nye hjem blir jeg lekt med, kost med, båret og børstet og i tillegg har jeg en kul ny bror som heter Astrix. Han er også vakkert rød som meg, men han er ikke like stor og tøff som meg. Han er bare en liten Devon Rex på 1 år. Han trengte at det kom en stor og smart gutt som kunne ordne opp for han! Jeg liker han faktisk ganske godt allerede, og han passer perfekt som hodepute i sofaen!
Min nye matmor har tatt bilder av meg den første dagen i det nye hjemmet mitt.
her er jeg og Astrix i sofaen
En av de nye slavene mine, hun liker meg visst veldig godt!
Tenk at hun skjønte at jeg liker kos på ryggen! Flinke jenta! Nei jeg tror ikke at min gamle matmor har sagt noe om det…..
Mmm den børsten der var god! Tror jeg sier at denne klorestokken er min!
Hmmmm…. tørrfór? Sterilised? Må vi virkelig snakke så åpnet om det da?
Jeg har et ganske bra utseende om jeg må si det selv
Litt sjarmert nå?
Jeg sammen med en av slavene mine. Hun er ganske forståelsesfull……
Dag 2
Hysj! Vi sover! Liker denne hodeputen faktisk
Bare sov du brorsan, jeg passer på deg 

han ser ut att ha fått ett kjempe flott hem! :-)

/Elisa
ÅÅHH.. vad mysiga bilder;)) Han ser ut att ha det jättebra;)
Jeg err så svag for Laestefar, Lisme. Han er så lik min Gucci, som jeg miste. Du har skrivit så morro! Flott at han fått et nytt hjem, där han trivs. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Ja det ser ut som om han trivs!

Ja Nilla Læstefar er en spesiell gutt
Det er fantastisk å få sånne tilbakemeldinger som vi har fått etter at han flytta. Vi var ganske sikre på at han ville gjemme seg under sofaen den første tiden, men det har det ikke vært noe av! Han bare kom inn der og tok hjemmet til seg med en gang og det samme gjorde han med menneskene og Astrix. Vi hadde skrevet ei lang liste med tips for hva de kunne gjøre for å gjøre han trygg i sitt nye hjem, men Læstefar trengte ingen smarte løsninger. Det må jo bety at vi har klart å lokke fram den egentlige gutten, og at den engstelige katten vi fikk hjem har hatt ei super utvikling! Han ble jo etterhvert trygg her hjemme, men vi hadde som sagt ikke trodd at han skulle takle ei flytting så bra! Vi er imponerte over hans nye familie og over Læstefar!
Den nye familien hans består av 4 medlemmer, mor, far, ei jente på 13 og en gutt på 17. Astrix ligger sammen med jenta om natten og Læstefar ligger sammen med gutten. Mor i familien er fotterapeut og har sitt eget lokale i garasjen som ligger vegg-i-vegg med huset. Kort vei hjem til gutta! Vi hadde ikke tenkt at Læstefar skulle flytte mer, men da dette hjemmet dukket opp var det bare en ting å gjøre. Og vi angrer ikke!

Han har ju fått en kanonfint hem

Ja fina killen ser ut att ha fått ett superhem! Skönt för dig