Lille knekken og diverse
Adventsgutten vokser og samme gjør søstrene så her kommer noen bilder igjen fra oss.
Yngstedatteren er syk med feber og da var disse sokkene veldig morsomme å leke med..
Her koser vi oss
Julepresang fra svigermor
Nei ..hun vet ikke at hun vi kjøpte dette for pengene vi fikk
Hun er ikke et kattemenneske i det heletatt så vi får lyve å si vi kjøpte håndkler istedet 
Kua som henger der fikk jeg av veena i sommer og den passet jo perfekt.
Paddis og søsteren
Et til av Paddis
En ny variant av small medium og XXL
Maiden vil ha mer melk
Nam…
Lillesøster sover
Oj.. dette ble lang tråd.Haha Snart ferdig nå 
Må ha med et par bilder til av Knekken bare
Siste 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Han är så otroligt söt denne kille! 
/Elisa
Ja otroligt söt! 

Men nu får du sluta å läska oss med denna söta lilla maesipangris!! Han e ju så jädra underbar!

Han är verkligen supersöööt!
Tusen takk. Jeg er ferdig med mitt ekstremt lange innlegg nå 
Jag klarar inte fler bilder på honom! Jag kommer och rövar bort honom snart. Ha är så ljuvlig så ljuvlig. NU vet jag vad jag vill ha i julklapp!!!
jag förstår inte att en kattunge kan vara så söt! trodde alla kattungar var söta, men Knekken tar priset. Han ser så otroligt gosig och snäll ut.

Knekken tar knäcken på alla tjejer här inne!!! Bedårande
Fast hela bildserien var underbar
Kan jeg få låne Knekken av deg Line? Har så lyst på en kosegutt til for Floyd begynner å bli stor gutt nå. Å ho padde jenta er bare så fin.
Åh vilka underbara, underbara bilder Line! Ge dem allesammans en stor puss på näsan från mig!
…särskilt han lille Knekken; han är en sån fantastisk liten katt, det bara lyser Stor Personlighet om honom! 
Jag håller med de andra. Lilla Knekken är ju bara helt underbar!!! Snacka om att vara fotogenisk! Ja, de andra kommer ju inte långt efter förstås. 
Ja det är inte alla som blir så där snygga på kort, han är ONE OF A KIND!

Herregud!!! Han är ju så söt att det gör ont! Han ser ut som en liten trollgubbe, helt bedårande! Det är något speciellt med röda gossar….

Knekken är guldgossen!! <3 Han är så bedårande söt att man helt bara smälter.
visst är det en riktig goding du har där.
Tusen takk alle sammen.
#9 Ja Randi du får gjerne komme å låne han litt.
Lille Knekken er enda herligere i virkeligheten med en så stor personlighet.. ahh
De to søstrene kommer litt i skyggen av han stakkars på bilder. Men de er veldig søte.Bare ikke fullt så fotogene som Knekken.
Men er man først rød og søt så kan jo ingenting måles med det 
Oj oj oj, vilka vackra katter du har, Line. Knekken är så söt, att man nästan går åt. Jag har absolut ingenting emot en så här lång tråd. Man vill faktiskt inte, att den ska ta slut.
Den två första bilderna på Knekken i rosa, är UNDERBARA! Han ser ut som en liten marsipangris. Den näst sista bilden var också charmig.
Blir avis på din kattställning! Jag vill ha både den och katten som sitter på. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus