Siames iFokus

Siames

Etikett: offtopic
Läst 2212 ggr
Lejdet
0

Andra söta djur på besök :-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De här små liven trivs också bra här i Lejdet, de är nyfikna på kattgårdarna men framförallt tycker de att knopparna på min häck smakar finfint ;-)

Lejdet
0

mums

Lejdet
0

…nä nu sticker vi!

Rokkur
0

Åhh, vilka vackra besökare du har haft då!Kyss

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

ramithi
0

Slik dyr har jeg også. Jeg gir dem brød hver dag. Kjøper billig brød til dem på butikken.

kalindas
0

Fina de är. Har en del sådana runt huset. Men även en ganska stor hög av jägare. Så jag vågar inte mata dem.

/Elisa

[nollottan]
0

jag bor typ ute på en åker och i förrgår hade det samlats hela 17! st rådjur som betade på fältet. (delat på 4 hoper) vågar heller inte mata eftersom vi har hästar på gården så det blir dumt när de har sönder våra hagar hela tiden och så har vi en hel del jägare… men söta är de

Siameshona
0

Fint besökKyss

#5 Kände en som hade en massa på landet. De matade dem & de var tydligen kloka, för när jakten kom höll de till i trädgården

Lillatassen
0

Åh vad gulliga :) Sånt ser vi sällan här kring vårat hus, mest harar och igelkottar som hälsar på oss :)

Nilla
0

Vi har också en flock rådjur kring vår gård. Jag har en bild på dem i mina stormtråd. Men mina bilder är inte lika fina som dina. Jag fick fota genom fönstret. Får också lägga band på mig för att inte mata. Sen kommer jägaren och ska skjuta dem. Annat var det när man hade egen mark….Rynkar på näsan

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus