Kakan blev en bulle!
Våran chokladoriental Kakan (Liljekattens Bella) väntar ju smått med Sigge (Lejonhjärtas Rackham den Röde) och hon börjar mer och mer likna en bulle istället.
Hon är inte jättetjock, men det kan nog vara tre-fyra stycken i alla fall. Hon har gått upp precis ett kilo och idag är hon på dag 61. Jag har inte haft kattungar sedan förra sommaren så jag är otroligt kattungesugen nu.
Här kommer några bilder på Bull…. förlåt, Kakan. 
Här är de blivande föräldrarna.
Hon har en väldigt asymmetrisk mage.
Gosbebismage 
Nu hoppas jag bara att allt går bra och att vi får ett gäng friska pigga bebisar. 

Å, så hon blänker i pälsen lilla Bullen. Ser välmående å väldigt tjock ut. Spännande!!

Åh vad mysigt, ska bli spännande att se vad det blir för godingar 

Sååå spännande! kul de ska bli när dom kommer o roligt att äntligen få se lilla vackra choklad kakan :)

Så fin. En choklad bulle
#1 Ja, hon har en otroligt fin och blank päls och hon verkar må jättebra. 

Spännande. Lycka till!

Så fin hon är Kakan <3 Lycka till med förlossning och bebisar!

Åh så vacker katt! :)
Hoppas bäbbarna blir lika vackra och att de är friska och pigga.
Lycka till!
Tack så mycket! 
Lykka till tror det blir 3 bebbar 
ÅÅÅHHH.. en go lussebulle;))) vad fin hon är;) lycka till med bäbisarna;)
jag gissar på 4 friska fina bebisar, älskar dessa goa magar.
jag tror det blir 5 st;)))
Många bud om antalet.
Ja, vi får väl se om några dagar. Jag tror ju att de kommer på måndag. Vi har personalfest på Ikea på lördag, men den vågar jag inte gå på eftersom min gubbe inte heller är hemma den kvällen. Men vad tusan är väl en simpel personalfest mot ett gäng småbebisar!

Åh, så spännande, lycka till!
Fin bulle! 
Synd jag inte kan köra och titta på bebisfödsel. Var längesen här också och nu får jag ju bara leka besservisser med andras katter..
/Elisa

Men 5-6 st kan hon väl klämma ur sig. Sigge har ju iallafall bevisat att han kan om han vill ge större kullar…..
Å han vill väll ha massor med kaksmulor å passa å leka med. 
#16 Hade varit kul, men varför ska du bo så jäkla långt bort?!? 
#17 Ska man gå enbart på hennes viktuppgång så borde det vara 4-5 st där inne. Jag tror inte hon lagt på sig så mycket själv, men det där är lurigt. Sigge har ju fått fem i sina två sista kullar så vi kan ju hoppas att det är en trend som håller i sig. 
Det är du som bor på "fel" sida landet..*s*
/Elisa
"väntar smått" hahaha - STOOOOORT blir det!
Lycka till med bebisarna! 

spännande o se hur många som har bakats där inne :) Kan ju hoppas Sigge trenden me 5 håller i sig ;) Michas mage ser me ut sådär nu o det e några veckor kvar :D

Åh, ska slänga in en gissning jag med. Gissar på 4 godingar 
Vilken fantastisk chokladfärg hon har! lycka till med bebbarna!
Tack för alla lyckönskningar! 
#22 Då blir det nog fler än två denna gång. Spännande!