Siames iFokus

Siames

Etikett: kattungeprat
Läst 2411 ggr
Mockfjardingen
0

Nya små adventsmissar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min k-kull har nu blivit tre veckor och är sockersöta! Jag måste bara få visa lite bilder på de små tomtemissarna..

Först ut är en liten brunsköldpaddspotted flicka som är minst i kullen men snabb som en blixt redan..

Sen kommer en liten brunspottad filur som ena dagen är en hona, den andra dagen en hane.. Kanske min lilla "drag-queen" visar sitt rätta jag snart:)

Sist, men absolut inte minst, en brunmaskad siamesgosse med ena örat upp och det andra hänger!

Lejonhjarta
0

Men så söta! KyssRoligt med öronen.Flört Å drag-queenen sån söt bild.

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Attacks
0

Den spotten din om er "intetkjønn" er min favoritt Kyss Søsteren som er orientaler paddis ser ut til å ha mye rødt i seg,det blir vakkert når hun vokser til.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Siameshona
0

Åh. Så söta små tomtenissar: tipp.tapp.tipp.tapp…..

GunillaSverkersson
0

SpottatKyss

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Bunn
0

Åh så fina :) 

Siapojken är min favorit <3
Så charmigt med öronen

Broddans
0

Vad söta!!!!! :D

Mockfjardingen
0

Tack! Det är en väldigt frammåt kull som redan gör utbrytningsförsök till sin mammas förskräckelse! Hon vill att de bara ska ligga still och vara gulliga…

I dag var min lilla drag-queen fortfarande hona:)

SacredSouls
0

Kyss Så fine. Grattis

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Missannas
0

Superfina!

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

flis
0

Sötnosar!

Helenaf76
0

Så söta!!! <3 <3

Millimina
0

Grattis syster till de små! De har blivit lite större sen jag såg dem live… Glad

Spotless
0

Så söta de är alla tre! Kyss Lilla "drag-queen" blev min favorit i denna bildserie.