Har någon en annan åsikt om färg så hojta till! Tycker att Concorde är ljusare i färgen än de två andra men hon kan inte vara lila va?
Ser ut som ett gäng söta chokladpraliner! 
/Elisa
åh så underbara om jag inte hade fullt skulle jag lätt vilja ha en, den som du söker fodervärd till var min favorit
Så nydelige alle sammen Lejdet. Likte lille Cessna veldig godt jeg.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Å hjälp mig! Jag är så fruktansvärt svag för chokladisar.
Tänk OM jag hade kunnat ha lilla Kittyhawk på foder!
Eller Herkules som sällskap åt Mikey…

# 9 hehe så säger du VARJE gång jag lägger ut en bild på mina bebisar :-) Prova en foderkatt då så behöver du inte känna dig lika bunden om det känns för trångt?

#10 Men det ÄR redan för trångt…. Och mina tre kastrerade honor är så griniga…

Gillar chokladaskar m massor av praliner i! 

Åh jag älskar choklad! Underbara bebisar!!

# 13 du ska inte köpa in lite nytt blod i din samling då?

HERREGUD SÅ SÖT!!!
Om jag hade plats ( o de övriga tre inte skulle få spader) så hade jag gått ner på knä o bönat om att få bli fodervärd. Lär nog inte vara svårt att hitta ett bra foderhem till den bönan!
men åååhhhh catalina<3 vilken goding..och choklad… jag tar allihop hahahahaha

kolla min hemsida, nu uppdaterat med nytt galleri med många fler bilder på dem ;-)
Ja bara att hojta om nån vill bli fodervärd åt Kitty Hawk?

Blir gärna fodervärd åt sötnosen! ;)
#17 Fick inte upp bilderna på dina kullsidor.

# 17 va vad konstigt? under kattungar om du klickar på flygplanskullen (gul text)

# 17 nej nu funkade det inte för mig heller..undrar om sonen håller på att joxa med sidan? Kolla under galleri istället, där funkade det

Sötnosarna!
Cessna är den som tilltalar mig mest utifrån dessa bilder.
vilka sötnosar! jag älskar chokladkissar,
Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

#18 problemet är ju bara det geografiska avståndet då man kanske vill ta med henne på utställning och så?

Hercules och Kittyhawk är ljuvligt söta!!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

#25 tackar och ändå går det aldrig att få fram på bilder hur helt underbara de är i verkligheten :-)
Hela kullen har begåvats med ett underbart temperament också, nyfikna, sociala, keliga, orädda!