PaddKärlek <3
Ja som inte tänkte ha en padda o inte en brun till ;) men nu sitter man här o e kär :*
Hon e en liten huligan min lilla Sookie,hänger i allt o river hela mitt hem…men det kan ja ta.O busar mer än gärna me gravida mamma Micha.
Lite bilder på mina älsklingar <3
Den damen är så otroligt vacker! 
Mamma katt också. Ska bli spännande att se om det blir lika stora skönheter i nästa kull!
/Elisa

ja visst e hon :) det blidde en fantastiskt fin liten kull sist.Hoppas på en lika fin denna gång…men kan va svårt o slå kanske ;)

Söta dom e. Va menar du med att hon hänger å river i allt? Kan ja inte först allllls.
Här e så lugnt hos mina änglar!
Kram på dina gryn!
Vakre jenter begge to!

3# ja du jisses! Micha va inte alls så som liten…men Sookie är gaaalen haha…Protesterar hööögljudt o har förstört eller snarare plockat ner hela juldekon ja hade gjort så fint.
Sen har hon en ide med…Hon slänger ner allt i ett avlopp(som hon öppnar) i badrummet.But i still love her :*

De är jättefina både mamma-katt och Sookie. 
De är så fina dina tjejer!
Sookie blir bara finare och finare och tydligen bara busigare och busigare. Eftersom både mamma Micha och pappa Sigge är lugna och fina så kan vi utesluta arv, alltså måste det bero på miljö……. 
#5 och #7 hahahahaha.
Roligt att de blir så himla olika alla halvsyskonen. Roligt att höra att Micha är på gång igen också! Igår åt mina två tjocka damer kattmat för 70 spänn, räknade jag ut. Idag sover de hela dagen och får manikyr och putsning i öronen. Vi leker spa. Jag är snart 45 år och leker med mina dräktiga katt-tanter!

Hmmm det där med att slänga ner saker i golvbrunnen i badrummet känner jag till…. undrar om det inte har med generna att göra iallafall ?
Sigge och Frans har ju samma pappa så…. ja vad säger du Liljekatten, är Obi skyldig? 
Tant el preggo och miss busig :-) kommer nog förbi en sväng ikväll om du har tid med mig puss :-*
#9 Ska ni skylla på stackars farfar nu också?
De enda hyss han hade för sig i sin ungdom var att bita sönder allt han kom åt. Annars var och är han snäll som en ängel. 

9# 11# visst måste det vara så ;) för från Micha kommer det inte haha :D
7# kanske är för lugnt hemma hos mig då så det e därför hon lever rövare här hemma….Mamma micha kämpar på att hålla stegen me henne allafall :*
När jag tänker efter har jag också en som kastar ner saker i avloppet under duschen! Leksaksråttor och annat som hon snott…
Dexter skulle minsann aldrig göra nåt sånt! (han doppar dem i vattenskålen istället)
ja det här med doppandet i vattenskålen är det kattsläktet, rasen eller genetisk??? :-)

haha dom doppar leksakerna i vattenskålen här me ;) men som sagt har Sookie tatt det till en ny nivå o vill dränka dem i avloppet :*
Jag har haft många katter i mina dar, men Dexter är den första siamesen och den första som doppar saker i vatten så jag gissar att det är rasen. Vad tror ni andra?
min balines lägger allt han hittar i vattenskålen det gör inte siamesen hon lägger allt vid mina fötter (om det inte är något som matte inte vill att man ska ha, då gömmer man sig med det).
Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus