Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 2004 ggr
[nollottan]
0

En ny i familjen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite hastigt och lustigt igår fick jag åka och hämta en ny familjemedlem nämligen S*Sigillions Frodo Baggins, en röd Devon Rex kastrathane på 7 år. Frodo ligger mig lite varmt om hjärtat för han var den första raskatten jag lärde känna och jag har varit kattvakt åt honom många ggr. Tyvärr kan Frodo inte vara ensamkatt och tycker inte om barn så det passade honom inte så bra där han bodde senast. Han visade sin protest genom att klösa sönder möblerna….

Det verkar funka bra med mina 3 andra katter och hunden blev han direkt totalkär i :-) I dagsläget är han lite tjock, men det ska jag nog kunna fixa…. några bilder på godingen.

[nollottan]
0

en till på tjockisen

Liljekatten
0

Oj, vilken tjockis! Förvånad Men söt! Kyss Vikten kommer säkert att rasa på honom nu när han har polare att rusa runt och busa med. Grattis till nya familjemedlemmen! Glad

Lejdet
0

Jag hoppades ju på att den här lilla damen skulle flytta in hos dig ;-)

[nollottan]
0

#3 de är inte bestämt ännu hur länge Frodo ska stanna hos mig…. försöker du charma mig med oemotståndliga bilder :-)?

MalinL
0

Så söt Frodo är!

kalindas
0

Devon rex är så fina! Kyss

/Elisa

[nollottan]
0

Frodo är en riktigt kul typ. Väldigt söt katt, men absolut inget för nybörjare då han har två horn i pannan ;-) väldigt tillgiven, egensinnig och pratar genom att morra, otroligt lustigt…. men jag har ju känt han några år nu så jag tycker inte han är så läskig :-) han vill ju egentligen ingen illa, bara ha allt exakt på sitt vis…. och det är under hans värdighet om man skulle klappa honom på hans tjocka mage

hecajon
0

FrodoKyss

Helenaf76
0

Vilken söt Frodo Kyss

Lejdet
0

#4 självklart Flört

Lejonhjarta
0

Sötnos m tjockismage. KyssFlört