RÖD hona sökes
Hejsan och hallon alla glada och trevliga människor :) och ett varmt hej till alla goa katter.
Vi har ju för ca en månad sedan fått hem våran lilla siakille och söker vidare och letar fortfarande efter en röd hona… så snälla någon som vet någon trevlig mamma som har på g eller som det finns planer på så kan ni väl skicka en liten tråd åt mitt håll :)
Ysings har dom några planer på att para om sina rödisar ?
Ylva har jo en ny rød jente men vet ikke hvor gammel hun er, tror hun er ganske ung ennå. Men hun er datter av Athos så da må de finne en annen rød gutt i såfall
Mazy är enl. sidan kastrat och zing zing funderar dom på men jag har itne hört om dom hittat någon hane
Kanskje de kan bruke en creme masket hanne? S*Felicula har en gutt fra vårt oppdrett, jeg skal sende en mail til Ylva og spørre 
#3 Micke, du får kidnappa ZingZing och komma hit med henne till Sigge innan han blir kastrat.
Fast du kan ju inte använda henne på Steve då förstås…
#5 det är ju det som är problemet… och det vill jag ju göra… fast jag kan säga att jag är lite sugen på den parningen som kommer att ske hos blue iams… FAST det blir inget rött
Blue-Iam's MyLady ska paras med S*Tammee's Never Ending Love, JW SIA e…
En hona där hade ju inte varit helt fel…
och sen en parning och få steves öron… nam nam
#4 gör så :) hoppas det blir något där iså fall
Ska hålla utkik om jag hittar nåt spännande! 
/Elisa

Ohh min dröme med en röd hona…eller en fw hona :*
Hoppas på att hitta en stilig röd hane till min padda när det e dags för det o då hoppas på röööda honor o hanar .* älskar Rött!
Hoppas du finner nån till familjen o lilla/stora Steve :*