I väntans tider...
Pixi är dräktig på dag 65 idag lördag, så nu är det bar att vänta på att förlossningen ska komma igång….idag eller de närmsta dagarna! Man blir lite rastlös av att vänta…! Har storstädat hela lägenheten och försöker nu hitta på allehanda projekt att sätta tassarna i. Baka kanske?! Någon som har bra "i-väntans-tider-tips" att dela med sig av?!

Va spännande! Tycker att den sista tiden är fruktansvärd! Bara gå och vänta…
Du kanske kan städa de där garderoberna eller lådorna som aldrig blir städade? Eller sortera kort? Typiskt sådana sysslor som aldrig blir gjorda. *ler*
Lycka till å ha en fin dag!
Purr å jam Anneli å pissarna…
#1: bra idéer! Att sortera bilder var riktigt kul; mest är det gamla bilder från förra kullen som inte blivit överbrända på cd än. Kattunge-abstinens-barometern flög i taket när jag gick igenom bilder från förra kullen… ;-)
# 2: Hejja Bönan!!!
Fortfarande ingen förlossning på G här; damen i fråga sover sååå skönt under sitt täcke minsann 
Kul
. Ska också snart ha kattungar, min balineshona är på dag 60 idag. Lycka till!

Oj, vi måste starta en kattungetråd här snart så att alla kan lägga upp alla nyfödda
*dregel*

Det är eländigt att vänta på kattungar….Det räcker med att honan hickar så tror man att det är på gång
Tycker ol Celias förslag om en kattungetråd för presentation av bebisar och kullar, alltid mysigt att titta på bebisar
# 4: vad roligt, lycka till!
Berätta hur det går sen!
# 5: Ja! Vilken bra idé! Man kan aldrig se för många bilder på kattungar!
# 6: Känner igen det där! Trodde att det var dax i går kväll, men icke. Pixi skulle bara provsitta i lådan en stund. Så vi väntar väl lite till….

Dette er en kjempe spennende tid,min drektige pike Shania er på den 62 dagen og jeg kjenner at spenningen stiger,jeg er kjempe nervøs siden dette er mitt første kull.Hvor lenge over 67 dager kan en siameser egentlig gå før man skal begynne å uroe seg for at noe kan være gale? Lykke til dere andre som også venter.

#8 - här hemma har jag satt som regel att inte överskriva 70 dygn. Oj vad här ska bli kattungebilder så snart alla har fött
Upptäckte i helgen att jag nog har en till som är dräktig…

Takk for svaret,ja jeg gleder meg til å se bilder av alle,kommer nok til å bli en del ja he he.
Gratulere med nok et kommende kull,så kjekt.

Kul att det är mycket kattungar på G! :)
Håller med ovanstående att vi borde ha en bebistråd att dregla över småttisar i.
Här väntas oxå smått men först om ca 2 veckor.

Den som får den första kullen, startar tråden :)
Så spennende med så mange kull i vente. Lykke til alle sammen.
Gleder meg til tråd med bebis bilder
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus