Brunmaskad sia hona ..
.. söker efter ett hem :) Bröderna är nu tingade och kvar har vi den tuffaste i kullen - Twilight Bella - kullens enda hona.
Hon är leverensklar i början utav december.
Mer info:
Supersöt! 
/Elisa
Så skjønn 

Tack! Oh ja, hon är bedårande - såå tuff i attityden samtidigt som hon är såå kelsjuk och kan konsten att spinna :) Jätterädd att jag inte hittar ett passande hem åt henne för hon ligger farligt nära riskzonen för att jag ska spara henne själv

En vacker liten dam

Mycket vacker liten tös <3

Hohoj, vilken dag jag hade igår. Verkar fått tingat Bella nu med. Spekulanterna kommer på lördag. Vissa spekulanter hade jag nästan räknat bort eftersom man inte hört av dem, men plötsligt ringer dem igen, kul! :)
Kommer att ha en annons inne i Göteborgs Posten på kattungarna fredag/lördag och har inga siameser till salu ens..
Någon som har siames kattungar som jag kan förmedla vidare till? 

Hon är jättesöt! ? Härlig ögonfärg har hon också. Lycka till med att hitta rätt hem till henne.
#6 Jag har 2 st chokladtabby SIA 1 hona, 1 hane och 1 Seychellois flicka, Choklad bicolor;) De är leveransklara i mitten av Januari;) Och du får gärna förmedla vidare till min Hemsida: www.marysiam.zmn.se 
#8 Du glömde ett litet s på slutet, länken fungerar inte 
www.marysiams.zmn.se ska det vara.
Ses på lördag Mary! 
så himla fin tjej! hoppas hon får ett bra hem
Tack lotta! ja det gör vi;)
nu får det bli lördag!!!!!!!!!!

#9 Nej, den var redan betald.
Tipsat om Marys katteri, kan även tipsa om fengs.se sidan.
-
Är det ont om siames kattungar just nu?

Tycker d har varit mkt kullar här d senaste. Men uppfödarna kanske har kö. Kanske inte så många i området. När ja hade annons i GP fick ja massa svar.

Tänkte på att en av kattungarna flyttar ända bort till Östersund från oss och då var vi bland de närmsta de hade hittat i siames väg..
Var annonserar ni när ni ska sälja? För mig har blocket vart grejen. Men märkte nu att GP funkade strået vassare..
Sen vet jag iförsig inte om det var det eller att kattungarna är redo att flytta så snart, som satte fart på köparna :)

Jag hittade min älskade Blåsan på Blocket då ja inte visste om SiF tex. men GP har varit bäst. Hon jag köpte henne av hade försökt lokalt men fått tips om Blocket, vilket jag blev mkt tacksam över. Tycker INTE d e negativt att använda blocket.