Grey's Anatomy-kullen, nya bilder

Så fine. Og så morsomme navn.Blir spennende å se om Mark lever opp til sin rollefigur.
Synes du skulle kalt en for Denny jeg.Han var jo så kjekk 

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#10 ja just det Denny.. ja han var en goding! Och Izzie.. Skulle haft några till då ;)

Så superfina de är!
Jättefina allihop! 
Hoppas ögontrasslet blir bättre.
/Elisa
Vilket charmigt gäng 
Tänk att frottéhandukar kan vara så läskiga, kul bild :)
vilka godingar du har;)))

Uppdatering:
Eftersom flera gett tipset att mamma katt borde få ägg i maten, gav jag henne det igår.. Med följden att hon kräktes.. kräktes..kräktes.. Sen var det tvångsmatning med vatten samt viloläge som gällde för tjejen. Denna pärs verkar gjort att mjölken sinat helt. Tuttarna är inte rosa längre utan vita, slappa. Och jag stödmatar de små varannan timme sedan igår. (Jag vet att det eg. räcker med var 5e, men de får inte i sig tillräckligt varje gång så därför ger jag mindre oftare istället)
Tindra verkar ha sagt upp sig faktiskt.. hon vill inte vara med de små alls längre. Hon har inte börjat löpa heller, så enda jag kan tänka mig är att hon blev lite uttorkad + att kattungarna är för många. Såå trist.. hon var ju så duktig med dem.. och jag är helt slut och full med klös- & bitmärken (de har ju fått tänder)
Jag tänkte bara klaga lite..
det har ju bara varit problem med denna kull, känns det som. (Jag är dessutom sjukskriven och mår pyton.. antar att allt det här tär också.. Jag trodde självklart inte att uppföderi var en dans på rosor.. men jag var inte heller sjuk när allt detta planerades..)
Inget fel på dem nu dock och vikterna är bra, så det är ju positivt!!

Oj oj, låter inte lätt alls. Men bra jobbat och fortsätt att kämpa på! Inte lätt när allting inte går som planerat och man har verkligen förståelse i att du är trött nu. Men trösta dig med att det blir ett par otroligt människokära små kattungar du föder upp där hemma. Nu när de vänjer sig vid att mamma faktiskt också kan vara en människa 
Låter inte kul alls. 
Men du bör nog kolla upp mamma katt. Att mjölken sinar är en sak. Men bryr hon sig inte om dem så kan hon ha någon dold infektion.
Smilla var så med sina barn. De fick det de behövde i mat, men ingen kärlek.
Speciellt Caramel råkade ut för detta. Dagen efter Smilla blev kastrat var hon sitt gamla jag. Troligtvis hade hon en dold infektion i sin livmoder som gav henne smärta. När den var borta mådde hon bra igen.
Håller tummar att mamma piggnar till.
/Elisa

Jodå, här kämpas det på.. jag är född envis så.. 
Idag har Tindra haft lite mjölk iallafall åt dem, dessutom har de börjat äta lite själva. RC kitten uppblött i vatten, och även lite smulor av kokad torsk. Så duktiga!! 
hoppas de små magarna inte tar illa upp då bara..
Å nei men stakkars deg
Ja det tar på veldig når man ikke er helt i form.Det er jo slitsomt uansett men blir ekstra når man er syk selv.
Håper både du og Tindra føler dere bedre snart 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Testa att blöt upp RC babycat med KMR eller annan mjölkersättning. Så slår du två flugor i en smäll. De får näring och mat samtidigt. 
Hoppas att allt går åt rätt håll.
/Elisa

Hemsidan uppdaterad!
Oj oj, vilken tur att de börjar bli lite större. Du gör ett superbra jobb! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

# Åh tack, och tack ALLA för allt stöd :) Forumet är ovärdeligt.

Tack för senast. Jag hade inte läst här innan vi åkte och hälsade på hela högen, viste inte att du var sjuk och att Tindra varit så dålig. Hoppas alla är bättre nu. Kattungarna så välmående ut.
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad

Vad tiden går fort! Tycker det bara var minuter sedan de var nyfödda.
/Elisa