Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 2021 ggr
Lejdet
0

Min vackra Araza :-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här damen kommer att bli finfin när hon växt till sig lite, eller vad tror ni?

S*Peptalk´s Araza OLH c 5,5 månader

Tack Lilian för fina bilder

Lejdet
0

en till ;-)

förstår ni varför jag inte kunde motstå henne??

embla2
0

Varsågod hon är en skönhet o så gosigKyss

marysiam
0

men vilken snygging!!!;)) och vilka fina ögon;) Grattis;)

[nollottan]
0

superfin!

Helenaf76
0

Så vacker!!!! <3 Förstår att du inte kunde motstå henne

kalindas
0

Kyss

/Elisa

MijmuPix
0

Vilka härligt gröna ögon hon har! Kyss Jättefin dam!

Corny
0

Hon är verkligen vacker!

Lejonhjarta
0

Så fiiin!! En sån korthårig dam skulle ja vilja ha.Kyss

[lisme]
0

Hun er kjempefin!Og søsteren hennes er slett ikke ille hun heller Flört

barkens
0

Åh så vacker!! Förstår verkligen varför du föll för henne :)

Lejdet
0

#10 kan du inte visa ett nytaget kort på hennes syster?

Lejdet
0

#11 ja ni förstår vilket smart drag Peptalk´s gjorde som kom och hälsade på mig med bla. denna lilla dam med sig.

Jag som bara skulle TITTA, jojo… det tog väl fem minuter så frågade jag var jag skulle sätta in pengarna? Haha

[lisme]
0

Vår lille frøken er ei skikkelig busejente som ikke har så god tid til å være fotomodell. Det er vanskelig å få tatt ordentlige bilder av henne, men jeg har et som jeg tok på lørdag. Dessverre kommer ikke den fantastiske øyefargen hennes fram siden vi er i mørketiden nå.

Annika er ei smart dame Flört Hun visste nok at det ble vanskelig å motstå Araza når du bare fikk se henne IRL

Lejdet
0

#14 de är faktiskt väldigt lika varandra nu tycker jag, när de var mindre tyckte jag utseendet skiljde sig mer åt? Vilka fina små lila praliner vi har eller hur? Kyss

[lisme]
0

Ja det er ingen tvil om at de er søstre Flört og fine er de! Det er lenge siden vi har hatt en kattunge som har vært så aktiv og funnet på så mye som Puma gjør.

Lejdet
0

#16 min Araza är precis tvärtom, hon är den stillsammaste kattunge jag nånsin har haft! Hon är en riktig knäkatt och vill jämt ha kel.

Den enda hon leker med är sin adoptivmor Cinzano. De lever i total symbios och går inte många meter ifrån varandra.

SacredSouls
0

Kyss Nydelige jenter begge to.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[lisme]
0

Puma er intens i alt hun gjør, og elsker kos! Spesielt hos Finn-Ove. Om hun hadde kommet seg inn under skinnet hans, ville hun gjort det. Har ikke sett en så intens kosekatt før Glad Hun og Vasco leker mye, og Puma liker å "banke" han. Da er hun stille…… Men når Vasco tar igjen, da er hun IKKE stille! Hun knurrer og lager sinte lyder og tar han skikkelig. Heldigvis er han vant til å bli satt på plass av store MCO så han bryr seg fint lite om at Puma skal ta han så ofte hun kan

[hakkapelitta]
0

Hon är så fin! Jag träffade hennes uppfödare senast igår :)

MalinL
0

Jättefina båda två!

Sozzia
0

Fin! Jag älskar färgen!! Kyss