Vår nye gutt
Hallo
Ja nå er det vel på tide at jeg forteller om vår nye balinese gutt som jeg var i Tyskland og hentet i helga. Han heter Fancy Floyd vom Ûeberwald BAL c
Har bare et bilde fra oppdretter men det får holde så lenge. Men jeg skal ta nye bilder av han senere.
Han er blitt husvarm etter 1 dag, men jentene synes ikke noe om at det kommer en slik liten krabat i hus så dem murrer litt til han unntatt Felicia hun kunne tenke seg å tatt han med seg. Slik som hennes mamma gjorde.
Söt! 
/Elisa
vilken skönhet!;)
Tusen takk skal dere han begge to. Ja han er en god gutt han bare purrer bare vi tar han opp og han skal kose hele tiden.
Grattis till den lille gutten, han ser underbar ut! 
Tusen takk skal du ha.
Så fin lilla gutt 
Tusen takk skal du ha.
Endelig er han hjemme. Gratulerer så mye med nye gutten din Randi.
Han skal du nok få masse glede av fremover 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Tusen takk skal du ha Line. Ja endelig etter litt trøbbel med fly nedover. Nå er han bare trøtt i dag og ligger og sover.
Gratulerer med ny gutt! Han ser flott ut 
Tusen takk lisme. Ja han er ikke så ekstrem, men han mye annet som er bra.

Jättesöting!

Grattis och Lycka till med nya killen, en riktig sötnos
Halvbroren Vasco vifter med halen og hilser Floyd velkommen til Norge 
Tusen takk #12 og 13
Han Vasco er litt større enn Floyd, men han vokser nok til han vår også.

Vilken fin spinnmaskin du fått hem
Tusen takk. Ja han er en spinnmaskin når vi tar han opp så begynner han og male og purre.
Han verkar underbar! Låt oss hoppas att han inte vänder på dygnet nu bara
. Ibland har mina gjort det.
#11 det er vel egentlig ingen balinesere som er ekstreme
#15 Ja Vasco er jo litt over 3 mndr eldre enn Floyd så det er klart at han er større. Han har vokst godt siden han kom hit og fikk spise mye rått kjøtt
Gratulerer till en flott gutt! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Tusen takk #18 ja vi synes han er fin. Nei han ligger sammen med de andre på natta. I natt var det bare et par mjau, men han har ei som liker han godt og det er Felicia hun liker veldig godt kattunger slik som hennes mor.
Å jo jeg har sett dem, men jeg er ikke så nøye på det. Jeg har fått det jeg vil ha og da er vi fornøyde.
Ja han vå spiser også godt enda han ikke har vert her mere enn en hel dag. Så matlysten er visst ok. Å han springer rundt å leker.
Tusen takk skal du ha Nilla. Vi synes også han er en god gutt.
Det ble visst for mye for mitt lille hode å skrive her og chatte på Pawpeds samtidig….. Vasco er jo ikke FLoyd sin halvbror, Vasco er halvbroren til FLoyds pappa og dermed "onkelen" til Floyd!
Ja jeg begynnte å lure selv lisme men jeg tenkte du finner det vel ut selv uten at jeg skal si det. Pga jeg visste at dem ikke hadde samme pappa. Det var derfor jeg ikke sa noe. Regnet med du fant det ut til slutt.
Har et bilde jeg tok av ham i dag,men pelsen er litt fet etter all klapping det ble på flyplassene i går pga alle skulle se han og klappe han. Vet ikke hvor mange ganger han var utav buret fra Frankfurt til Oslo og Ålesund.

Vilken liten prins 

Grattis en fin fin kille
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
#24 Sååå god 
Han ser ut som om han er en skikkelig kosegutt også.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Ja, han ser så mysig ut!
Tusen takk # 25,26,27,28 sier at han er er god gutt pga det er han. Han er en skikkelig kosegutt. Å matlyst det har han også heldigvis.
Superflott prins!
Tusen takk skal du ha.
Grattis! Så fin!
Tusen takk skal du ha.