Albert, 6 månader
Superfin! 
/Elisa
Snyggo!
Åh vad han är stilig, snygg-Albert! Jätteroligt att se hur stor han blivit!
Det är något alldeles speciellt med dessa vita katter! Även om Albert verkar tycka att det är kul att svida om till bicolour-kostym lite då och då 

Superstilig ;-) men jag tycker att han var charmig som självutnämnd bicolour också ;-) kul att ses i lördags, by the way ;-)

Han ser ljuvlig ut!
Som jag sa i lördags är jag löjligt svag för vita och höggradigt vita katter. 
Tack! 
Alberts rosa nos och tassar är så söta, jag vill bara pussa honom hela tiden. Han var fin som bicolor också, fast det var mycket jobb att ta bort hans scen-make up nästan varje dag. 
Han är en gosig och glad kille, tycker om att dra runt kläder, olika objekt, kuddar och en pläd som är minst 5 gånger så stor som han. Man brukar vakna varje dag i ett helt nytt sovrum.
Han blir säkert inredningsarkitekt när han blir stor. 
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Han har blivit jättefin,de växer så fort:)
#6 hahahaha ja jag har en hona som drar runt på det mesta;))) plädar, sopkassar mm Min Albert har mer siktat in sig på min kamera, då det sitter ett snöre på den;)) Vilken fin kisse by the way!;)
Oj vad han har vuxit, en elegant ung man nu för tiden 
Han verkar konstnärligt lagd som redan änar sig åt både inredning och kostymbyten.
Men det är lite snålt med bara en bild tycker jag ;)
Vi tackar för alla snälla ord! 
Jag ber och ber husse att ta fram systemkameran, men han vill ta bilder i dagsljus etc… än så länge är det bara mina bilder på Bebisen (så kallar vi Albert) jag kan plåga er med. Han är gosig och alltid glad, men han ser lite elak ut på bilderna, tycker jag.
En från ikväll, vår siamesflock sitter i mitt knä, och vi alla ligger i soffan (jag tror att ni flesta vet hur det känns),

och en från en dag för två veckor sedan (då var det soligt..).

Kattmöbeln är från Rusta, jag läste om den här på forumet och katterna är tacksamma för tipset. 
#8 Hur gammal är hon? Min Jossan, Alberts mamma, gjorde likadanat när hon var liten, men hon gör inte det så ofta nu. Jag minns att jag ställde ett par lite konstiga frågor till min man då, typ:
"Varför har du lämnat tippin under badkaret?"
"JAG?!", svarade han.
Hmmmm… Först tyckte han att jag var knäpp, men sedan utnyttjade han katternas beteende till max och nu är alla hans kläder som ligger här och där siamesernas fel.
(Fast, oftast är det ju deras fel, nu när vi har Albert.)
Fler av Jossans barn drar saker också (alla katter drar ju grejor, mera eller mindre, men nu snackar vi stora saker. Vilken dag som helst förväntar jag mig att köksbordet (typ) dyker upp i vårt sovrum…).
En nyydelig gutt.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Fin buse!