Siames iFokus

Siames

Etikettavelshane
Läst 5333 ggr
Ratchaburi
0

Rödmaskad SIA hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Midgårdskatten Seishin Hokkaido har blivit stor och tycker att det är dags att börja dejta.

E: Mafdet Torchwood(sia b)

U: Yahtzee´s Cosmic Girl(sia f)

"Gris" som han kallas till vanligt kommer eventuellt finnas tillgänglig för tjänstgöring för ett fåtal honor som är testade negativt för FIV/Felv från våren/sommaren 2010.

Om intresse finns skicka ett mail till stiangresmo@hotmail.com eller PM här på siames iFokus för mer info och bättre bilder.

carinbrack
0

Gris? ha ha ha!

Nilla
0

Gris? Det känns inte som ett värdigt namn på en så vackar katt. FörvånadSkrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

MijmuPix
0

Åh vad fin han är! Skrattande Jag tyckte att han var jättefin som liten och han är minst lika snygg som vuxen!
Attans att jag inte har någon fertil hona… jag hade gärna lånat din stilige gosse för en parning till henne då!

kalindas
0

Jättesöt liten Gris! Kyss

/Elisa

yahtzeecats
0

Snygging Tungan ute

Liljekatten
0

Snyggaste gris jag sett på länge! Skrattande

MalinL
0

Jättesnygg kille!

SacredSouls
0

Kyss Utrolig lekker gutt.

Både jeg og mine fertile jenter her har haken i gulvet Tungan ute

Jeg synes Gris var morsomt jeg.Minnet meg litt om min Mus.

Så Mus og Gris hadde nok fått noen fine bebiser Tungan ute

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Ratchaburi
0

Tack tack.

Jag tycker också att han är riktigt snygg. Och det bästa temprament man kan önska sig!

Jo, gris kanske inte är det finaste namnet men det är min systerson på 3 år som döpt honom efter grisen i filmen om grisen Babe….

Lejonhjarta
0

En underbart vacker gris!Kyss

Så himla kul med katter med annorlunda namn så mina katter Blåsan och Fisen inte är ensamma.Flört Vi kanske skulle starta en egen förrening för dom stackarna.Flört

Siameshona
0

Nöff. Tur ingen år upp snyggingen i julas.

SergeantHanna
0

Hihi, då behöver jag inte ha lika dåligt samvete att jag har två småttingar som vi kallar för Näsan och Geten då SkämsSkrattande

Han var allt söt den där Gris. Det var väl lite otur kanske att systersonen föredrog Gris framför Babe (som man tycker borde vara namnet närmast till hands om han tyckte om filmen? Det fanns säkert någon tanke där som jag inte begriper mig på för att jag är för gammal).

Det är ju alltid en chansning när man låter barn vara med och säga sitt i namngivningen , det kan sluta hur som helst Flört.

Mitt kusinbarn, som också var 3 år då, tyckte att Pascal kunde ju heta Bengt-Ove - "Det heter Kalles pappa och han är snäll" Skrikandes… Men Pascal gick också bra tyckte hon, det var väl tur det.

carinbrack
0

Bengt-Ove är ju annars ett helt underbart namn på en katt :-D

(Pascal finns faktiskt på listan över kattnamn vi funderar på ifall den tilltänkta katten inte ska kallas det som står i stamtavlan)

Corydoras
0

Oj, en sån snygging!
Dessutom mycket bra stamtavla för oss som gillar katter med "siames-stamtavlor". Tummen upp för att du tänker hålla honom fertil en stund.
Lycka till med din vackra Gris.
Kyss

Helenaf76
0

Vilken läcker kille!! <3Kyss

[hakkapelitta]
0

Håller med #14 jag! Just 'rena' pojkar är det ont om och jättekul när det dessutom dyker upp sånna grisgodingar Kyss

Ratchaburi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Man kanske skulle önska sig en ny kameraObestämd

Här är iaf Gris med sin favvotjej.

Attacks
0

Han virker å ha sånn en vakker rødfarge.Kyss

Er han solid eller tabby? Han finner nok flere damer som vil falle for han som fluer:-)

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

ElisaCosmos
0

Hehe !!Han var ju min lilla gris från början:) Kul att förblev fin!!Han e blandning av mamma o pappa ser jag.. Han är ju för övrigt döpt efter världens vackraste landskap i JapanSkrattande ,,..Jättekul att se honom..Mamma o Pappa hälsar!!

SacredSouls
0

#17 Virkelig superflott Kyss

Ratchaburi
0

#19 kom och hälsa på vet jag!

Han tycker fortfarande mkt om mat och låter fortfarande som en gremlin när han äter kycklingfilé ;-)

Han är en riktig gentleman som sin pappa. Gris är helt utan tvekan den snällaste katt jag träffat på.

#18 jo riktigt fin färg. Kan förstå att dy undrar men han är solid.

jodå han har ju tre tjejer här hemma men två av dom tycker att han är ganska äcklig.

Skön att värma sig på men rolig att sätta på plats också.

SweetWishes
0

skickade ett pm till dig! :)

SmirreIce
0

Hej!

Gud vilken sötnos..

Jag ska börja föda upp.. och kommer då trloigtvis vilja para m en röd SIA hane. Så hoppas han finns tillgänglig senare..

Vart bor du? Hoppas inte för långt bort bara..

Mvh
Ninni

[hakkapelitta]
0

#23 Om du ska börja föda upp, så är nog det första du måste lära dig att vill man ha det man tänkt sig så är avståndet det sista man bör bekymra sig över Flört

124 mil for jag för min första parning. 62mil fram och tillbaka gånger två. Och resultatet var värt det tiofalt gånger om.

SmirreIce
0

#24 hehe.. jo det är nog sant.. jag får försöka att låta bli kolla avständet och bara köra på ist.. Flört

Det var inte illa :)

Engkullen
0

Vilken snygg kille!!!! :)

namsooks
0

#26 Såklart han är en snygging! Hans mamma och din Salles mamma är helsyskon.

Ratchaburi
0

Eftersom efterfrågan varit lik noll kommer Gris kastreras inom kort.

Alltså finns han inte längre tillgänglig.

Kommer hålla honom tills jag kan se om min hona är dräktig sen är det besök hos farbror veterinären som väntar.

kalindas
0

Synd att ingen varit intresserad. Vacker katt! Kyss

/Elisa

marysiam
0

Kyssgullegris!;)))

MijmuPix
0

Så synd att det inte blev några några dambesök för Gris, han som är såååå stilig!
 Jag hoppas att din hona är dräktig, och ser redan fram emot bilder på små "Griskultingar" framöver! Glad

SacredSouls
0

Så utrolig synd.Han er jo så fin! Kyss

Jeg har hatt han i tankene hele tiden for han hadde vært en så perfekt date for mine jenter Messi eller Hannah .Men så har vi jo vår egen gutt Sami som vi jo såklart måtte tenke på også.

Men tanken og drømmen om små "grisunger" var der iallefall ,om ikke annetSkrattande

Håper din hunnkatt er drektig så det kommer noen små bebiser hos deg snart.

Lejonhjarta
0

Var finns han någonstans?