Moony 15 veckor.

Vilken snygging
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
Vilken ängel!!!
#1+#2 Tack!
Han är världens goaste lilla kisse också! Supertrevlig och pratsam.
Ingen har visat intresse för honom så han lär väl bli kvar här antar jag. Nu är det tungt på magen på nätterna! Tre katter i hög och så hundar mellan ben och på sidan om mig.
Suck, och så undrar jag ibland varför jag är så trött när jag vaknar. 

Så vacker!

/Elisa

Vilka ögon, så tjusig!
men du!!! honom har jag tydligen missat, eller också har jag alzeheimers light! Jösses vad snygg han är;) och jag som behöver en ny avelshane;)

Jättesnygg kille, underbara ögon 
Ja, han var verkligen fin! Så vackra blå ögon! En sån liten goding måste du nog spara, tror jag…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Hans blåa blick fångar hjärtat

ÅÅÅ så fin han er!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Men vilken pudding
Och han flyttar hem till mig i Jan-feb;)))) jag nästan spricker av lycka!!!!!!!! Tack Lotta!!!!! kramis
#13 Vad kul med en ny kisse! Grattis till sötingen!
Tack! ja vi ser verkligen fram emot att träffa både honom och Lotta;))

Nej så roligt att det löst sig både med nytt hem för snyggingen och avelshane till marysiam. Bra forum!
Verkligen;)))

Grattis!! En riktig skönhet du inskaffar dig.

Tack!;) Ja jag blev störtkär!!!;))) det var bara att ta kontakt!!! ingen återvändo!! han är så snyyyygggg så det gör ont!!! och han är tydligen en riktig kelgris;))) åååhhh vad jag längtar!!!;))
Han har varit snygg sedan han kom ut 
ja men jag måste verkligen ha missat honom;) Jag hade bestämt att nästa avelshane och gossegris ska vara blå eller lila och så var han bara där!!! Jamen det var som om det var menat!!! hahahaha
Och Lotta är bland de trevligaste människor jag pratat med;))) Kram på dig!!! Jag är sååå lycklig;))) Och barnen sa: Han var nog den snyggaste katten de sett;))))<3 och den nosen!!! den ska pussas dagligen!;)))

Grattis grattis, vad härligt med en sån snygging i hemmet.
Tack för alla kommentarer om min Moony, han är en kanonkatt på alla sätt och vis.
Så fin han är!
Ser ut att vara en riktig charmör!
# 21: Grattis! :-)

Vilket vackert huvud han ser ut att ha, den där neeesan ser väldigt pussvänlig ut, och härlig ögonfärg.