Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 2615 ggr
lottaberlin
0

Moony 15 veckor.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick till ett par rätt hyfsade bilder på min lilla Moony som aldrig är still när jag ska ta kort på honom. Förvånad över att min nya mobil klarade av att ta så fina bilder…

Rokkur
0

Vilken snyggingKyss

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

berthagenn
0

Kyss Vilken ängel!!!Kyss

lottaberlin
0

#1+#2 Tack!

Han är världens goaste lilla kisse också! Supertrevlig och pratsam.Glad

Ingen har visat intresse för honom så han lär väl bli kvar här antar jag. Nu är det tungt på magen på nätterna! Tre katter i hög och så hundar mellan ben och på sidan om mig.

Suck, och så undrar jag ibland varför jag är så trött när jag vaknar. Obestämd

prodigy
0

Så vacker!Glad

kalindas
0

Kyss

/Elisa

flis
0

Vilka ögon, så tjusig!

marysiam
0

men du!!! honom har jag tydligen missat, eller också har jag alzeheimers light! Jösses vad snygg han är;) och jag som behöver en ny avelshane;)

Lillatassen
0

Jättesnygg kille, underbara ögon Kyss

Nilla
0

Ja, han var verkligen fin! Så vackra blå ögon! En sån liten goding måste du nog spara, tror jag…Tungan ute

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

tuska
0

Hans blåa blick fångar hjärtatKyss

SacredSouls
0

KyssKyss ÅÅÅ så fin han er!

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

SmirreIce
0

Men vilken pudding

marysiam
0

Och han flyttar hem till mig i Jan-feb;)))) jag nästan spricker av lycka!!!!!!!! Tack Lotta!!!!! kramis

Liljekatten
0

#13 Vad kul med en ny kisse! Grattis till sötingen!Glad

marysiam
0

Tack! ja vi ser verkligen fram emot att träffa både honom och Lotta;))Skrattande

Lejonhjarta
0

Nej så roligt att det löst sig både med nytt hem för snyggingen och avelshane till marysiam. Bra forum!Skrattande

marysiam
0

Verkligen;)))

Lejonhjarta
0

Grattis!! En riktig skönhet du inskaffar dig.SkrattandeKyss

marysiam
0

Tack!;) Ja jag blev störtkär!!!;))) det var bara att ta kontakt!!! ingen återvändo!! han är så snyyyygggg så det gör ont!!! och han är tydligen en riktig kelgris;))) åååhhh vad jag längtar!!!;))

origirl
0

Han har varit snygg sedan han kom ut Kyss

marysiam
0

ja men jag måste verkligen ha missat honom;) Jag hade bestämt att nästa avelshane och gossegris ska vara blå eller lila och så var han bara där!!! Jamen det var som om det var menat!!! hahahaha

Och Lotta är bland de trevligaste människor jag pratat med;))) Kram på dig!!! Jag är sååå lycklig;))) Och barnen sa: Han var nog den snyggaste katten de sett;))))<3 och den nosen!!! den ska pussas dagligen!;)))

SmirreIce
0

Grattis grattis, vad härligt med en sån snygging i hemmet.

lottaberlin
0

Tack för alla kommentarer om min Moony, han är en kanonkatt på alla sätt och vis.

MijmuPix
0

Så fin han är! Kyss Ser ut att vara en riktig charmör!

# 21: Grattis! :-)

Spotless
0

Vilket vackert huvud han ser ut att ha, den där neeesan ser väldigt pussvänlig ut, och härlig ögonfärg. Kyss