Träff med Siameslinjen
Siameslinjen inbjuder medlemmar och övriga till en träff i Vällingby (Stockholm) lördagen den 20:e november kl. 14.00.
Michael Edström, domare och uppfödare av Kat.IV, kommer att tala om "Hur presentera sin katt på bästa sätt" och "Vad domaren tittar på".
Balinesen står i fokus denna dag och vi kommer att visa upp ett bildgalleri. Michael kommer också att presentera balinesen som ras och berätta hur han ser på rasens utveckling här i Sverige.
Kostnad för medlemmar är 40:- och för icke medlemmar 60:-. Eftermiddagsfika ingår.
Anmälan skickas senast 15:e november till
Adressen till lokalen är Härjedalsgatan 56 (ingång på husets gavel) Vällingby.
Varmt välkomna!
ps, om du har bild/bilder på just din balines så tar vi gärna emot dem per mail till adressen ovan.

Vad kul! Jag kommer!
För en som inte alls är bekant med området, hur tar man sig dit från t ex stockholm central? Skulle gärna vilja komma om jag är ledig.

åh det vore intressant. Tyvärr är min balinestjej beräknad att föda då 
Jg kommer oxå
#2 om du åker kommunalt kan du kolla hur man kommer dit på SLs hemsida:
Tex, 20:e november:
"13:13 - 13:25 pendeltåg 35 från Stockholms central mot Bålsta. Kliv av vid Spånga.
13:31 - ca 13:40 blåbuss 179 från Spånga station mot Vällingby. Kliv av vid Härjedalsgatan. "
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
mmmmmmmm om det inte har varit så lång hade jag anmält mig, fy så trist att bo 67 mil från händelsernas centrum.
Rithwa

Varför står det inget på hemsidan om detta evenemang?

Vad kul! Jag är anmäld! 
Hoppas många kan komma! 
Det är på väg in på hemsidan så det kommer att stå om träffen där också det gick bara lite snabbare att få in det hit. Siameslinjen finns numera även på Facebook och där står det också om träffen.
#2 Det går även att ta tunnelbanan till Vällingby centrum och så en kortare promenad därifrån om du kommer från det hållet.
#6 Ni kanske kan kombinera träffen med julshopping i Stockholm ;)
Som sagt hade avståndet bara varit ca.30 mil då är vi nog många från Norr som åkt.
ja det är lite trist att bo här i norr. men vi kanske får anordna något eget eller vad säger ni flickor? 

Ja är det nån som känner för att julshoppa denna helg av er som bor en bit ifrån Sthlm så är det bara att höra av sig så får ni bo hos mig och åka med mig till och från föreläsningen. Jag har både gästsäng och gästhus!

Låter spännande! Hoppas jag kan komma, men har eventuellt en kattunge som ska levereras då.
Har i alla fall lagt upp inbjudan på CCCs hemsida nu.

#3 har också en hona som är på dag 64 då;-) så vi får se hur det går
#5 & #9 Tack :) Har kollat schemat och jag är ledig den helgen så det är ju perfekt, dock kommer jag vara mitt uppe i en flytt då.. men en dag kan man kanske ta ledigt från det.. vore hemskt kul att ta sig dit! Har ju några dagar att bestämma mig på i alla fall.
#11 Du har helt rätt Jennie kanske skulle vi försöka hitta på något liknande häruppe
Rithwa
Vi har plats för fler 

Nu har jag anmält! Eller rättare sagt mor anmälde sig själv och mig, hoppas vi får plats.
Tänk på att sista anmälningsdagen till träffen är i dag, måndag!
Här är länken till Siameslinjen på Facebook. Där är det tre som lägger ut saker, så det är nog den snabbaste kanalen för närvarande. Vår webbmaster har mycket att stå i för tillfället, så hemsidan går lite långsammare just nu (allt sker ju ideellt, så det blir så ibland).
http://www.facebook.com/pages/Siameslinjen/109949389065562?v=wall

Tack för en trevlig eftermiddag med jättegott fika och bra info!
Inga ungar hade kommit när vi kom hem som tur var! De kommer säkert i natt!
#20 Hon väntade tills du skulle komma hem, så allt va som vanligt. Då hoppas jag det blir överstökat inatt då och att allt går så där jätte bra.
Rätt avis, inte blivit mycket flytt för min del som det var tänkt, men vart för sent för anmälan. Hoppas man kan vara med på framtida möten.