Jaha så var det kanske dags igen då?
Juno beter sig skumt.. hon är beräknad till nästa helg att få sina ungar men å andra sidan så vet man aldrig med den damen för hon löper inte som andra katter utan är helt tyst så jag kan inte garantera att hon inte har blivit dräktig nån vecka tidigare..
Hon är stor som ett hus hon med nu, precis som syrran var och idag är hon extremt kontaktsökande och ligger och darrar med bakbenen precis som hon gjorde förra gången under öppningsskedet..
SJÄLVKLART väljer hon att börja med det idag då jag skulle iväg på fest! Bara att glömma.. vågar inte åka. Skulle ha sovit borta också. Får bli film hemma framför brasan ikväll istället med 7 katter som sällskap ;-)
Jag skulle byta fest mot en kväll framför brasan med sju katter när som helst!

Instämmer med ovanstående :-)
Håller tummarna att allt går bra med den eventuella förlossningen.
Håller tummarna att allt går som det ska!
/Elisa
Hoppas allt går bra;)) lycka till
Hoppas allt går så där jättebra
Vad är väl en fest med vänner när det finns mys med katter…
Lycka till!

Lycka till. 

Precis som vanligt så tror jag att hon har lurats.. inte ett dyft har hänt på hela kvällen!

Hehe.. Kanske nu?

#8 ha.ha listig tjej! Ville ha dig hemma

Inget har hänt idag heller, hon bara sover och sover.. är nog inte dags förrän slutet av veckan i alla fall?

Lurades hon bara! Så typiskt då, men ja en hemmakväll med katterna är inte fy skam det heller :)
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
hahaha hon gör en Heidi
gud så frustrerande

Det kan jo hende at hun hadde åpningsrier, men at de stoppet?

#14 ja mycket möjligt, den enda andra gången jag sett henne ligga och darra sådär med bakbenen var innan förra födseln.
Nu är hon precis som vanligt igen men väldigt mammig med Iris ungar och bäddar runt överallt i sängar mm. så det händer väl nåt under veckan här kan jag tro?
#13 Ja extremt! ;-)

Haha!
Lykke til. Nå er det ikke lenge igjen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#17 nej idag har hon dessutom betett sig väldigt märkligt, men nu tänker jag inte inbilla mig nåt igen… för de lurar mig jämt ju!
Men vilken söt flicka;) Men rätt som det är så är det dax;) Heidi höll på att ta knäcken på mig;)
Men vilken söt flicka;) Men rätt som det är så är det dax;) Heidi höll på att ta knäcken på mig;)

åhh, vad söt hon är!Här har Silla har cirka 2 veckor kvar och oj vad mammig hon har blivit!
Alice Walker
Haha, som hon ligger! 
#18 De siste dagene er forferdelig lange. Jeg lurer på hvor mange ganger man tenker : Nå starter det! Før det endelig starter 

hon har gjort mig GALEN i natt! Jag var tvungen att stänga in Iris och ungarna under natten för Juno har helt tagit över hennes ungar och släpar runt dem överallt annars. Därför har hon sprungit omkring osalig hela natten och skrikit, bäddat överallt, slitit ner allt som går att bädda med och även Casper var jag tvungen att stänga in för hon stressade ihjäl honom också…
Trodde att det kanske var dags nu, men nähädå!
Når hun oppfører seg sånn er fødselen like rundt hjørnet 

#25 ja det tror jag också men HUR snart runt hörnet kan man fråga sig? ;-)
Inom två dygn gissar jag?

Det värsta är att Iris blir så stressad hon också att hon struntar i sina ungar och låter Juno ta över dom, men hon har ju inte di till dom!
stackars dig.. Ja jag har en Heidi som beslöt sig i början för att gå runt med bäbisarna.. NATTETID!!!! höll på att bli galen. inte nog med att jag varit uppe med henne 1 vecka innan födsel, sen fick jag stödmata, vilket innebar ytterligare 1 nattlig aktivitet och sen började hon bära runt bäbisarna vid 01:30 tiden också.. höll på att bli galen.. fick aldrig sova;) men nu är det lugnare;) nu bär hon bara om jag inte byter i boet tillräckligt snabbt;) matning av bäbis sker kl 00:00 och sen kl 06:00.. så lite mer sömn får jag. MEN jag har en Albert som ska apportera nattetid i stället hahahaha Mammas stora kattunge;))

# 29 i natt har jag vaknat varje timme.. först då av ett evigt bärande av kattungar till min säng, sen av ylande pga instängning, sen en galen Casper som blir tokig av två kvinnor.. och sen unge herr Aston som vill leka mitt i natten och kastar sig under mitt täcke.
Tur att de andra tre håller sig lugna nattetid….
Men vad gör man inte för sina älsklingar? ;-)
# 30 Jag som tycker att det är jobbigt att väckas X antal gånger per natt av en fertil yngling som ropar efter en date. Efter att ha läst detta så ska jag nog inte klaga mer ;)
ha ha ha min mamma brukar säga att jag har ett kattliv… jag ska nog berätta för henne om dig ;-) 16# den bilden ser precis ut som min kastrat… fniss :)
#30 och 31… Ja vad gör man inte för dem!;)) en liten tröst: snart sitter man där och säger:- tänk när…

# 31 ser ut som om jag får ta med kattskrället i morgon på träffen i vällingby!? vi kan ha gemensam förlossning av Balineser? ;-)
#34. Hon får säker i natt när jag har jouren 
#34 Ta med? Man ska inte flytta på en dräktig katt om det inte är absolut nödvändigt.
Er glad vi ikke har kattene på soverommet når vi leser om hvordan dere har det 

#36 självklart var det ett skämt!! ;-)

Hur går det? hon verkar inte vilja klämma ut dom än?
Alice Walker

*undrar oxå*

nix händer absolut ingenting här.. jag och embla2 sitter här beredda med förlossningskittet till ingen nytta!
# 34 Det hade blivit en träff att minnas det ;)
Lycka till med de kommande bebisarna.
#41 Hahaha
Ja det er jo bra å ha alt klart selvom det tar noen dager før man får bruk for det.
Har de kommet i natt da?

Haha.. Minns tillbags på min långa väntan med Engla.. Nu är kattungarna 11 veckor och hör bara saker flyga ner i bakgrunden här.. Fart, fart… Har nästan glömt bort lugnet innan stormen ;)
#44, japp jag är mitt i "nu-ska-vi-undersöka-vad-som-händer-om-vi-gör-så-här-stadiet;) de blir 5 veckor på tisdag;))

#45 Härlig början på att par veckors vilt härjande med andra ord ;)
Spännande, spännande! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
#46 jajjamän;))) stackars mamma Heidi och pappa Albert har fullt upp;) Man kan se Albert bara somna på trekvart i bolådan med halva kroppen ute och det är verkligen så att man känner igen sig som trött småbarnsförälder;))