Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 4855 ggr
Nilla
0

Ny varning för kattköpare.

Svensk kattköpare söker kattunge eller vuxen omplaceringskatt. Kvinnan är aktiv just nu och vi råder er att vara försiktiga och om möjligt ta referenser på kattköparen.

Det är viktigt att du verkligen kontrollerar referenserna. Nöj dig inte med, att köparen säger att han/hon känner X och Y. Har du otur, stämmer det inte alls.

Har du kattungar eller omplaceringskatt till salu just nu? Maila Line eller Nilla för vidare info.

* Har du inte kattungar eller omplaceringskatt till salu - behöver du nödvändigtvis inte informationen. Undvik att maila, vi lär annars drunkna i mail från våra medlemmar.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

Jag har skickat pm till dig Nilla

Nilla
0

En kvinna som lämnar falska referenser är aktiv just nu. Detta är alltså inte kvinnan som denna tråd avser.

* Obs. Falskt alarm. Saken är utredd. Pust.

kalindas
0

Så det är TVÅ?
PM:a mej gärna om nr2 också…

/Elisa

marysiam
0

jag som är ny i gemet skulle jättegärna vilja veta vem, så att jag inte går på en blåsning det första jag gör… skriv gärna till mig!;)

Lejonhjarta
0

Pm:a mig åxå gärna om nr. 2 Nilla e du så snäll.

Nilla
0

Kvinna från huvudstaden med vanligt namn. Förnamnet börjar på den bokstav som kommer efter I. Jag kan tyvärr inte maila alla. Blir du kontaktad och anar oråd, kontakta mig då.

* Obs. Falskt alarm. Saken är utredd.

annzoo
0

gäller de bara kat 4 katter eller är de alla raser?

Denna kommentar har tagits bort.
Lillatassen
0

Tack för varningen!

Nilla
0

Ja, då var det dags att uppdatera tråden. Efter lite stiltje, föreligger nu risk att kattköparen åter kommer söka katt aktivt. Han/hon är alltså fortfarande högaktuell.

Lejonhjarta
0

Vad är det för person vi ska hålla koll efter? Har ringt många på mina kattungar men dom är sålda, till bra hem hoppas jag, men jag har skickat en del vidare så det vore ju bra å veta så jag inte skickar fel personer……

Nilla
0

Jag kontaktar dig via mail ikväll. Påväg till jobbet nu. Flört

Avions
0

Eftersom jag nu snart har kattungar skulle jag gärna vilja veta namn på de man ska se upp för…Rynkar på näsan

Bokskogens
0

Fick höra idag att en kvinna jag har varnat för tidigare är i farten igen… Skit!
Denna kvinna bor mellan Falköping och Jönköping kan man säja. Vet inte om hon är ute efter kattunge utan tror mer på omplaseringskatt.
Och vet inte om hon har börjat ringa runt på flera katter heller…

violanta
0

HEJ

Heter hon XXX?

Hade kontakt med henne, som ville köpa en siames till sällskap.

Else-Marie

Nilla
0

#15 Jag får be dig, att inte spekulera och namnge person på öppet forum. Ditt inlägg är censurerat. Flört

Millimina
0

Nilla, vill du PM mig? Har två kullar.

SheViper
0

Någon skummis har ringt mig men tack och lov har jag inte haft kull sedan 07 och är helt off när det gäller kattvärlden numera - så jag sänder inte vidare någon som jag alltid gjorde förr.

Pussa kattmagarna ;)

Om du alltid finner fel hos andra, så kanske det är dags att rannsaka dig själv!

Monazite
0

behöver mer info and denna dam/damer tydligen , fick ett samtal fr en viss dam imorse som ja tyckte lät lite konstig, så jag vill gärna veta lite mer innan jag vågar låta henen komma på besök för at se mina kattungar.

prodigy
0

Jag har sett på andra sajter att hon, om det nu är samma kvinna, är igång igen!

NoOrilux
0

Har kattunger tilsalgs nu, hvem er denne personen som ikke er til å stole på?

Lillatassen
0

Hmm jag skulle behöva namn och så. Har en kvinna med familj som ska besöka oss idag..