Grattis S*Spotless Camelia!
Jag är både glad och stolt och vill dela med mig av min glädje…
Idag blev S*Spotless Camelia (OLH o) IP och BIS på utställning i Tallin! Grattis fina tjejen och grattis även till hennes ägare Leena - FIN*Jalecats och Katariina - FIN*Acousticats. Leena och Katariina äger även hennes kullsyster S*Spotless Cornelia (OLH q). Med lite tur väntar Cornelia sin andra kull hemma i Finland.
Bilderna ovan är tagna av matte Katariina.
Grattis!
Vilken vacker katt!
/Elisa
Grattis! Vilken underbar ögonfärg. 
mycket vacker katt GRATTIS !
Jösses, vilka ögon…. Underbara att se in i! 

Grattis till den vackra Camelia

Oj..jeg ble helt bergtatt. For en utrolig!! vakker jente.
Så fantastiske katter du får Spotless.
Gratulerer så mye med dagens resultater.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vacker dam!
Grattis!

Åhhh vad fint :-) De är ju kullsyskon till min Casper ! Kul att se dem vuxna!
OTROLIGT vackra katter!!
Nydelig øyefarge!

Grattis! Urläcker tjej

Jättefina tjejor! Jag spanar faktiskt lite på om det blir nå bebisar efter Cornelia :)
- S*Broddan´s - www.broddans.se

Hur var det i Talinn, berätta lite om stämningen!

Camelia blev BIS idag också!
Vi har haft en bra helg, IP S*Spotless Eskil BAL o blev även han BIS idag, i Skogås på JKKs utställning!
#13 …och jag har lagt en beställning på en OSH var, en hane, kanel med vitt! 
#14 denna helg var det inte vi som var i Tallin utan Camelias finska ägare, men vi har varit där flera gånger (och i Riga), det är alltid mycket välorganiserat och jättetrevligt! Dock upplever jag det som att utställarna är mer nonchalanta och ofta dröjer mycket med att få upp katterna till bedömning, detta trots bra service i form av antingen lappar på burarna när det börjar dra ihop sig för bedömning av din katt eller stor skärm med info om vilken katt som bedöms just nu plus info om katter på tur för bedömning. Åk om du får möjigheten, jag rekommenderar det varmt!

…och idag fyller de 2 år! 

Jamen just det!!!! Jag har glömt att fira mina lilla Casper!! Måste köpa något extra gott till honom idag!
Wow! Vilka vackra katter! 
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#17 vilken tur att jag påminde då!
Klart att grabben ska firas. Stort grattis på födelsedagen Carl-Bertil aka Casper! 

#15 vad kul :) Då kan min Wednesday komma på besök ;) Jag hoppas på en OLH bicolor tjej, men man kan ju aldrig se i förväg vad som kommer.. tyvär :)
- S*Broddan´s - www.broddans.se