Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 1381 ggr
Felicula
0

Lalaith + Kelso bilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger in lite bilder på helgens kärlekspar. Håll tummarna för att vi får fina ungar här hemma!

(om någon kan så får du gärna lägga in bilderna i inlägget, jag vet fortfarande inte hur man åstadkommer det och det är så trist med miniatyrerna)

Felicula
0

Bild 2: Kelso

Felicula
0

Bild 3: Lalaith

Felicula
0

Bild 4

Felicula
0

Bild 5

Felicula
0

Bild 6: Charmören

Felicula
0

Bild 7

[lisme]
0

Her kommer bildene av dem! Krysser fingre for flotte avkom Flört

Spotless
0

Lycka till med allt, hoppas din fina tjej är dräktig och att allt går bra!

För att få in bilder i inlägget öppnar du bilden, kopierar den, klickar på hantera inlägg och väljer redigera inlägg, klistra in bilden i din text.

I och med att det är din tråd oh dina bilder "tar" jag bara en av dem här. Glad Någon var snabbare än jag! Skrattande

[lisme]
0

Startet raskere enn deg, men pc´n går som sirup så jeg skulle visst latt det være Flört

Når du skal legge inn flere bilder i samme innlegg, krysser du i ruten der det står "Tabort nuvarande fil" når du legger inn bilde nr 2, 3 osv…

Spotless
0

#9 ja, du var snabb! …skyller på att jag försökte beskriva hur man gör… sådant tar tid! Kanske till och med mer tid än en slö PC!? SkrattandeFlört

Felicula
0

Tack för hjälpen, oavsett vem som var snabbast så var det ju goda intentioner :) Jag har för mig att den här hanteringen inte funkar med Mac, men jag ska prova när jag får någon mer bild att lägga till här i tråden!

SmirreIce
0

VIlka skönheter

Felicula
0

Det som var så skojigt att se var att Lalla blev riktig kär. Förra hanen fräste hon åt med besked, hon var minsann en flicka som kunde hålla på sig, sa hon, trots att hon stod och höglöpte på bordet. Men här gick hon ut ur transportburen, efter att ha sovit sig igenom nästan två timmar av bilköer och körning och mattes stereo som spottade glamrock och punk så att gps:en blev hes. Men hon är ju cool. Bara klev ur och kollade in honom, och gick runt och undersökte det nya rummet (de var i ett stort lyxigt badrum som var härligt varmt). När vi gick ner för att skriva papper hörde vi ett vrål, men vi var ju inte säkra, så efter lite fika gick vi upp och kollade in dem och då parade de sig igen, inför fyra par människoögon. Det var ju glädjande så klart, det var ju det hon var där för. Men samtidigt tycker jag att det är så fint när de liksom gillar varandra och inte bara har sex utan tvättar varandra, ligger och gosar ihop osv. När jag hade min rysshane till avel var det väldigt olika med flickorna, en del bara parade han, medan andra verkligen var kärlek. Kelso och Lalla verkade också sådär kära liksom, nästan så att man tycker att det är synd att man behöver dela på dem igen. Nu kom hon hem till morbror Opus, som alltid är en surpropp när någon (eller han själv) har varit borta, han kan fräsa i mer än en dag innan ordningen enligt honom är återställd. Den här gången fräste även min andra hona, hon löper inte ens just nu och tyckte väl bara att det var trist när hon kom hem och luktade främmande hane. Den som tog det med ro var min egen lilla pojke Tommy, fast när Opus fräste åt honom också så jagade han in den gode kastraten under soffan, någon måtta får det ju vara, sa han. När det lugnar sig hoppas jag såklart på tecken på dräktighet, men också att Tommy och Sadie ska få ro att ägna sig åt lite sex, för kära är de också, har gillat varandra sedan Tommy var liten och flyttade in, det är bara lite trögt med hormonerna där :P