Tierp 15/1
Jaha då var man äntligen anmäld till Swedish Cat Paws utställningen i Tierp den 15/1… Men satan va krångligt det skulle vara… det tog anna 2 timmar att fi i ordning anmälan… Hoppas att det är värt det!!! Kommer definitivt att vara anorlunda… konstigt att inte vara assistent…
Det ska bli intressant att höra vad ni tycker om den utställningsformen. Lycka till med Steve! Ni ska väl bara ta med honom eller?
Lycka till;))

Va mkt tid du kommer få på utställningen när du inte ska va ass. Konstigt! Spännande höra vad ni tycker. E d bara Steve som ska med eller?

Lycka till!!!!!
#1 ja det kommer att bli intresant… får se om det blir fler efter detta ;)
#1, #3 Nej det blir både steve och findus :D. Vi slår alltid ett slag för huskatterna!!!

Hoppas ni får skoj! Själv har jag ännu ej varit på någon CFA-utställning och känner att jag står över även denna.
#6 …men ska ni till CFA-utställningen? Tänker att du menar FRÄS/UK i Tierp helgen innan?
Det är synd att CFA utställningarna är så dyra. Tror de hade fått fler anmälningar om de tagit mindre betalt.
/Elisa
#8 jo dom kostar lite… men det är det värt ;)
Jo, om det bara är anmälningar så det räcker. Lite tråkigt om Steve blir enda Siamesen.
/Elisa
Men så är det ju alltid… tyvärr… Det är ju samma när det gäller våra cert…
Roligare som i Varberg när det var många! Kommer du ihåg hur många mesar det va?
Vet faktiskt inte hur många det var på hela utställningen. Men 15-20 kat4 var det väl på lördagen i alla fall.
/Elisa
kan sverak katter ställa ut CFA? läste anmälningsblanketten och då ber de efter CFA registreringsnr……
#13 ja men det står (kommer ej ihåg vart) att man kan ställa även om man är i ett annat förbund… och jag tror att alla kan ställa på cfa. dock kan inte wcf norden ställa på sveraks utställningar… och vad jag tycker om det håller jag för mig själv…
Sverak får ställa på CFA tror även att CFA får ställa på Sverak. Det är bara Svenska TICA och WCF i Norden som är förbjudna att ställa på Sverak.
Detta enligt Sverak pga att vi godkänner raser som Scottish Fold. Det roliga i den kråksången är att Sverak trots detta förbud av rasen, ändå reggar katterna. Om det inte är en godkänd ras, varför gå med på att regga dem? (Lite OT, sorry)
/Elisa
#5 Vad kul att ni tar med Findus också! Han e så fiiiin! 
15# håller helt med, skitlöjligt!!! är det ordet jag finner just nu….
#16 ja men han börjar bli lite fet nu.. råkade komma åt kattungematen lite och sen har vi bytt fider så det var lite oordning på mängden… men tills i jan så ska han vara i form igen ;)
#17 ja det kan man lätt kalla det
Micke och Anna!!!
Nu har jag anmält min Balines hane och siames hona (samma jag hade med i Varberg) och har bett om buren brevid er :-) ska ändå vara i Stockolm den veckan så tänkte jag att jag oxå kunde testa CFA. Har bett om bur brevid er så är vi iallafall 2 siameser om dock så olika…… Ses där :-)
kram Malin
Ahh va kul. ja det gör vi :)
#7. Jag såg att det var fel datum…fniss..jag börjar bli senil
har ej koll på datumen längre
#19 du läste att du måste ha med din egen bur va?
#22 japp den är redan införskaffad :-)

Så dyrt å så får man inte ens en bur där?!?
Hoppas verkligen det är en bra utställning!
#24 japp vi får hoppas… om inte annat så har man ju fått titta på en massa fina katter :D