Äntligen siamesägare
Efer nästan 2 års letande och lyssnande och funderande och tittande så har vi äntligen fått hem våran lille kille S*Sunnasouls Shivas Magic Moment eller som kallar honom… Steve med Lloyden eller Mr. Steve Jönsson.
(Och varför han heter så orkar jag inte skriva… men det finns förklaringar…)
Det tog som sagt ett tag att finna honom och trotts att Liljas med flera både skickade bilder och pratade om honom så fattade inte jag att det var honom vi skulle ha… Vi var ju ute efter en hona… Vi skulle ju inte ha någon hane… Och ingen blå… Vi tittade ju på röda honor… Men men sen kom Steve och sen var det kört… Åkte ner till Gabriella i Malmö för att titta… En nätt liten resa på 90 mil (tur att det finns flyg)… Det tog 2 sec efter att jag kom in genom dörren… sen hade han bestämt sig för att han skulle följa med mig hem…
*Jaja jag vet det är inte vi som bestämmer*
Och så efter utställningen i Varberg så kom han äntligen hem. Han är nu 17 veckor och väger idag 2550g
Och som alla kattungar så springer han gatlopp och leker med dom andra katterna… just nu har dom paus och ligger tillsammans och sover på sängen… och det efter 5 dagar… Själv hade jag räknat med fräskalas i ialla fall en vecka… men tjiiiii fick jag…
Så äntligen får jag skryta
och det hoppas jag att man får… ialla fall mycket 
Grattis till din nya familjemedlem, han är sååå fin! och vad roligt att även dina andra katter uppskattar nykomlingen 
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
/Elisa

Det är en jättefin pojke
Gratulerer med en flott gutt 
Ja, flott gutt! Grattis! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Micke, tröttnar du på å ha sån ful kisse så kan han få flytta hit.

vi kan byta ;)

Lessen, kan inte byta med Sigge. Lotta blir så jädra sur då…..
Han är så fin! 

Grattis till snyggingen!!! <3 <3 <3
Gud vilken snygg kille;)) Säg till om han ska bli avelshane framöver

Är nog tanken att "Sigge-sonen" ska bli om ja inte fattat helt galet. E ju jädra synd att ja har farmor och, faster, och halvfaster så ja inte kan använda honom.

Grattis till en sån fin blå pojk!
Knyckte ännu en bild på Facebook. 
/Elisa
Åh, han är så vacker! Vilken stjärna!
Gud vad snygg han är!!!!
#12 det kommer han att bli :)
Men åååhhh… säg till då….jag vill ställa mig i kö;)))
Nämen gulleskrutten!
# 19.
Det ska jag göra. han är ju bara 17 veckor så en liten stund är det kvar ;)
#8 & 9 Tänk, jag trodde att om Anna och Micke äntligen fick en egen mes och dessutom en Sigge-son så skulle jag få ha min Sigge ifred. Därför tipsade jag (många gånger!) om denna vackra blå. Men tji fick jag. Aldrig är de nöjda….
Grattis till framgångarna i Varberg. Bästa ungdjur 3-6 mån hane x 2 är inte illa! 

#22 En gång Sigge-kär, alltid Sigge-kär.
Han e en snygging det lilla blåbäret!
Han er aldeles underbar
Men jag er nog Sigge kjär jag också…hur kan man inte bli det?? 

Grattis till snyggingen
Fast han blev slagen av en viss Rox på söndan
#23 & 24 Ja, det är ju klart. Vem är som Sigge? 
#25 Förlåt! Jag mindes fel. Trodde Vackra blå blev bästa hane, men han blev kanske "bara" domarens bästa på söndagen. Jag börjar bli stencil cement tror jag. 

#26 Va skönt, ja trodde d va ja……
# 21 ;)) japp!;) men han är värd att vänta på!!;))

gud vilken snygg pojke du har
!

Vilken snygging :P
Åh lilla pyret vad han växer. Han kunde ju inte ha fått ett bättre hem!!!!
…dags att uppdatera den personliga informationen nu kanske?…
Nästa års WW- vinnare

men Jisses så STOLT ja blir av att se "min" lilla gosse växa till sig så vackert! :) de blidde riktiga pärlor det där efter Sigge o Micha :)…(hoppas på fler nu me :* )
haha ja Micke ni har väl några nu som e redo att vänta på denna snygging till o blir redo för att para ;)
Mmm saknar han dock här hemma o likaså lilla Sookie.
#32 japp ska göra detta… men ikväll orkar jag inte. måste strax sova. upp och köra sambo till tåget kl 06:00 och sen är det jobb som hägrar…
#33 jag kan ju alltid hoppas. jössös vad jag skulle hoppa om det hände
#34 gabriella. erbjudandet kvarstår… det är bara att komma och hälsa på :D. och jo det är ett par som visat lite intresse av att kanske ev låna honom… men inget definitivt. Får se vad som händer. Måste ju kännas rätt när man pratar med dom… du vet ju hur det var när jag kom ner och hälsade på :D
Och till alla andra som tycker att han är snygg.. Tusen tack :D
Grattis till en vacker katt.
25# Grattis Zandrinos Rox
Han er så herlig. Grattis til god gutten deres.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

guuuuud vad han är snygg!

Grattis till er nya fina kille
tack så mycket