Juno har moderskänslor ;-)
Juno väntar bebisar nästa helg och i morse vaknade jag av ett fasligt smaskande i min säng.. jo då låg Aston, hennes välväxta 4,5-kilos-son som nu är 9 månader och diade ljudligt!! Hur fjantig får man bli ? 
Hon tyckte inte att det störde att sonen som är mycket större än hon själv låg där och tuttade!
Kan det vara farligt att han diar och sätta igång födslen för tidigt tror ni?
Inte så bra, hon kan få sina bebisar lite för tidigt Kanse dax att ta undan den stora bebisen =)

#1 ok då ska jag se till att ha dem åtskiljda!
Risken är även att han dricker den viktiga råmjölken som bebisarna måste ha.
/Elisa

# ja precis.. nu ett nytt problem, hon har just tagit alla Iris ungar och släpat iväg med dom upp i min säng och bäddat ner dom.. suck..
Og er du riktig uheldig kan han "ta vekk" Junos små når de blir født fordi han skal ha mamman sin alene
Lite besvärligt det där när hon nu är övertygad om att hon fått bebisar. Har du henne helt för sej själv blir hon säkert stressad, men testa ifall hon kan dämpa sej. Ett mjukisdjur i hennes bolåda kan få henne att ta det lite lugnare.
Du kanske kan testa att ta på henne en tröja så de små inte kan dia?
nejmen han ville vara liten igen;) snuttigt… men samtidigt håller jag med förgående talare;) enda problemet vi har här är att Heidi får för sig att bära på dem när jag inte byter filten tillräckligt ofta. Och att Phoenix tror att jag är hans mamma:)) han ropar på mig och vill att jag ska bära honom mellan matningarna;)) godingen;)
Ja en liten trøye var en god idé. Prøv det du 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#7 det är ju inte de små som diar utan kolossen Aston 9 månader ;-)