Nr 2 hankatt den har ju DET paketet :P

# 3 ja där känns det inte som nån tvekan va? ;-)
Så søte de er!

Efter dessa bilder får jag nog hålla med de som sagt bruna -pojkar och vita -flickor!
Supersöta!
håller med kalindas…osäker på 1:an OLH…men 2:an är pojke och de vita är flickor;))

grattis grattis då
Jag håller nog fast vid min teori om att de bruna är hanar och de maskade är honor. OLH 1 är ingen solklar hane, men det är min gissning i dagsläget. Tycker det ser ut som om den har en liten pung.

Håller med #20, det ser lite påsigt ut!
#21 Inte lätt det här. Du kanske har fått en hermafrodit. 
är så nyfiken på färgerna på dina Balineser! har precis lärt mig färgerna vid balines parning, men hur blir det då med OLH och BAL. Kommer alla färganlag från BAL sidan då? eller blir barnen bärare av Kaspers färger? Iris är väl lila? så vad finns det för alternativ då? eller blir alla barnen automatiskt lila????? :-)

#25 vad jag har fått lära mig så kan det bli både lila och chokladmaskade men jag misstänker att de är choklad all tre för de har redan fått rätt mörka öron.. lila borde inte synas så väl redan tycker jag? En av dem är dock lite ljusare.
Är du säker på att han bär på lila? Det var väl inga ungar i förra kullen som blev det?
/Elisa

#26 nope, han bär bara på kanel.. både mamma och pappa måste alltså bära lila?
Jo, båda måste ha dillusions (felstavat) anlaget. Annars blir de inga lila. Men om mamma är lila så bär alla ungarna på det.
/Elisa
Om du har choklad maskade balines flickor är jag intresserad att komma och titta!!!!

#30 japp troligtvis alla 3, du är så välkommen !
Hmmm.. usikker på OHL 1 jeg også. Kan se ut som en jente på bildet.Når jeg står på hodet så ser det ut som en jente iallefall 
Ellers så mener jeg bal-jenter og OHL 2- uten tvil gutt.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#32 haha har du stått på huvudet för min skull? ser synen framför mig :-) kanske enklare att vända på datorn? :-))
Tänkte också ställa mej på huvudet men jag vände upp och ner på skärmen =)
Tror också på en hona, OHL 1
Ingen tvekan på OHL 2, hane
De två andra är också honor.

#34 du menar de tre balineserna?

Utifrån bilderna säger jag att du bara har en pojke i denna kull, OLH 2. Många honor är ordentligt veckiga (påsiga) kring vulva, men de "påsarna" sitter inte riktigt där pungen sitter.
Carl-Bertil kan absolut bära på dilution! Finns lila redan i tredje led och Beda (kanelsköldpadda och helsyster till Carl-Bertil) vet vi bär på dilution i och med att hon fått lila ungar.

Jag skulle tippa på vita tjejer och att ena OLH är en flicka oxå, den ser lika ut som de vita tjejerna :)
#33 Ja såklart
Hva gjør man ikke for sine kjære siames i fokus venner.
Nei men altså jeg har ikke bærbar.. haha. Så å ta å snu stasjonære skjerm med ledninger og alt er for tungvindt
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus