Fabian och lillebror Helge
S*Spotless Fabian, enda ungen efter GIC S*Spotless David och IDP Swe-Scot Queen, har redan visat upp sig i en tråd här på forumet tillsammans med de fina rödtottarna Gösta och Gert. Hur som helst så var det ett tag sedan och rödtottarna är numera bosatta i Norge medan charmknutten Fabian ännu inte hittat rätt hem. Fabian, som är en helt fantastisk personlighet, har varit på sin första utställning - där blev han Ex1 och NOM på lördagen och Ex1 på söndagen.
Visst syns det bra här hur charmig han är den lille clownen!?

Wow, vilka snyggingar!!!

Helge har redan hittat sitt hem och kommer så småning om att bli Östgöte, men först ska han växa till sig och hinna med att ställas ut på JKKs utställning den 14/11.
…ser ni hans lilla getabocksskägg!? Jag skrattade högt när jag förstod att det inte var en fjäder från vippan som fastnat på hakan. 
Helge och Fabian finns hemma hos min mor (som är medinnehavare i mitt stamnamn) i Solna.

Vackra kissar!!
Nydelige gutter 

/Elisa

#1 åhh, mina katters stilige far och farfar!

Såna fina killar

Så fina. 

Sötnosar
Jättefina! Jag gillar Fabian jag! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

mm, han är fin Casanova men han har lagt på sig alldeles för mycket trivselvikt sedan han kastrerades!
#17 härligt! Alla andra faller hårdast för den lille mannen.
Kan tänka att det är just för att han är liten? De är fina och charmiga båda bröderna, men Fabian har en alldeles särskild peronlighet. ?
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tack allihop för glada tillrop! 
Jag blev lite kär i Fabian eftersom han påminner om vår "Ögat". 
Wow! Så utrolig vakre gutter begge to. Nydelige bilder av dem også.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#19 Ögat är tjusig! Jag var ju tvungen att gå in på din hemsida och kika!
Han och Fabian har lite samma "näsa".
#20 tack!
Jag tar åt mig "äran", det är jag som har fotat… 
Ja men visst fanns det likheter! Snygga killar vi har :-)

Så vackra!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Fabian vill jag ha ju!!!!! men vad otroligt söt han är;)))
Har du någon hemsida eller mail jag kan nå dig på?;)) lite nyfiken blev jag allt;)) Han är ju sååå vacker!!!
Her er adressen til hjemmesiden 

#26 tack!
Dessa grabbar finns mycket riktigt hos min mor som är medinnehavare i mitt stamnamn, själv föder jag ju upp CRX.
Mamma heter Ing-Marie och finns på ing-marie@spotless.se mig når man på info@spotless.se
#24 Fabian ska dock inte gå i avel, jag gissar att du är intresserad av en katt till din uppfödning?
:::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::
Vad glad jag blir av alla glada tillrop!
Dessa grabbar är härliga!
:::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::

#24 vill du ha en till avel så har jag en syssling till honom, min Aston, 8 mån. som ser exakt likadan ut, har vunnit 5 ex1 och nominerad 2 ggr. Han är också chokladmaskad och har en ljuvlig pälskvalitet, bra profil, fantastiska ögon och långa ben. Bär på kanelanlag då farfar Casanova(som du ser i tråden) är kanel OLH.
Har funderingar på att sälja honom och behålla en hane ur nästa kull istället. Har bara haft så svårt att göra mig av med honom då han är den goaste av alla goa katter;-)
mmm.. visst blir man sugen…men jag måste vänta tills kattungarna har hittat nya hem;)) så köp blir det tidigast i feb-mars;)))

Härliga, fina Fabian som bara fick en testikel är nu kastrerad. Här visar han upp sig i sin snygga boddy.
Han har ett operationssår på buken, där kula nummer två plockades ut, därför kroppsstrumpa. Grabben är fantastisk, han är helt obekymrad över boddyn och operationen. Han är nytvättad runt ögonen (blev lite irriterad efter operationen) på dessa två bilder och ser därför lite "skum" ut.
Lille Helge vill också visa upp sig! Här tillsammans med morfar Casanova. ?
En bild till på Helge.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tack alla för snälla tillrop! ?
#28 Jag har sett både Fabian och Aston och tycker inte de är särskilt lika. De har olika huvud- och kroppstyp.

# 31 ja nu när jag ser bilder på honom igen så är deras huvudform väldigt olika.