Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 2750 ggr
Spotless
0

Fabian och lillebror Helge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

S*Spotless Fabian, enda ungen efter GIC S*Spotless David och IDP Swe-Scot Queen, har redan visat upp sig i en tråd här på forumet tillsammans med de fina rödtottarna Gösta och Gert. Hur som helst så var det ett tag sedan och rödtottarna är numera bosatta i Norge medan charmknutten Fabian ännu inte hittat rätt hem. Fabian, som är en helt fantastisk personlighet, har varit på sin första utställning - där blev han Ex1 och NOM på lördagen och Ex1 på söndagen.

Visst syns det bra här hur charmig han är den lille clownen!? Skrattande 

Spotless
0

Fabian igen! Bästa att passa på att knäppa bilder då han är stilla, vilket inte är så ofta. Flört Grabben i bakgrunden är GIC DK*Falk-kitten Casanova OLH o

Spotless
0

Fabian och halvbror Helge. ?

…igen! Kyss

Spotless
0

Fabian är en stilig ung man med en fin profil och en stark haka, han ser ut att bli en högbent och elegant kille och han är redan bra utmaskad med fina kontraster.

Spotless
0

Passade på att fota Helge också då jag var i farten!

S*Spotless Helge OLH b, född 100729
e. GIC S*Spotless David BAL c 21
u. GIC S*Spotless Astrid OLH o

Lillebror Helge blir vild och galen då man tar fram vippan! Skrattande

…envis, ihärdig och ettrig som en terrier! Tungan ute

alltidsiames
0

Wow, vilka snyggingar!!!FörvånadKyss

Spotless
0

Helge har redan hittat sitt hem och kommer så småning om att bli Östgöte, men först ska han växa till sig och hinna med att ställas ut på JKKs utställning den 14/11.

…ser ni hans lilla getabocksskägg!? Jag skrattade högt när jag förstod att det inte var en fjäder från vippan som fastnat på hakan. Skrattande

Helge och Fabian finns hemma hos min mor (som är medinnehavare i mitt stamnamn) i Solna.

Helenaf76
0

Vackra kissar!!Kyss

[lisme]
0

Nydelige gutter Kyss

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Lejdet
0

#1 åhh, mina katters stilige far och farfar!Kyss

Siameshona
0

Såna fina killarKyss

Lejonhjarta
0

Kyss

BeritChr
0

Kyss

BeritChr
0

Kyss

MalinL
0

Så fina. Glad

Zandrinos
0

SötnosarKyss

Nilla
0

Jättefina! Jag gillar Fabian jag! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Spotless
0

#10 Glad mm, han är fin Casanova men han har lagt på sig alldeles för mycket trivselvikt sedan han kastrerades!

#17 härligt! Alla andra faller hårdast för den lille mannen. Skrattande Kan tänka att det är just för att han är liten? De är fina och charmiga båda bröderna, men Fabian har en alldeles särskild peronlighet. ?

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tack allihop för glada tillrop! Kyss

alltidsiames
0

Jag blev lite kär i Fabian eftersom han påminner om vår "Ögat". Kyss

SacredSouls
0

Kyss Wow! Så utrolig vakre gutter begge to. Nydelige bilder av dem også.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Spotless
0

#19 Ögat är tjusig! Jag var ju tvungen att gå in på din hemsida och kika! Skrattande Han och Fabian har lite samma "näsa". Skrattande 

#20 tack! Skrattande Jag tar åt mig "äran", det är jag som har fotat… Cool

alltidsiames
0

Ja men visst fanns det likheter! Snygga killar vi har :-)

Christelle
0

Så vackra!Kyss

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

marysiam
0

Fabian vill jag ha ju!!!!! men vad otroligt söt han är;)))Kyss

marysiam
1

Har du någon hemsida eller mail jag kan nå dig på?;)) lite nyfiken blev jag allt;)) Han är ju sååå vacker!!!Kyss

[lisme]
0

Her er adressen til hjemmesiden Flört

Spotless
0

#26 tack!

Dessa grabbar finns mycket riktigt hos min mor som är medinnehavare i mitt stamnamn, själv föder jag ju upp CRX. Glad

Mamma heter Ing-Marie och finns på ing-marie@spotless.se mig når man på info@spotless.se

#24 Fabian ska dock inte gå i avel, jag gissar att du är intresserad av en katt till din uppfödning?

:::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::

Vad glad jag blir av alla glada tillrop! Kyss Dessa grabbar är härliga!

:::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::

Lejdet
0

#24 vill du ha en till avel så har jag en syssling till honom, min Aston, 8 mån. som ser exakt likadan ut, har vunnit 5 ex1 och nominerad 2 ggr. Han är också chokladmaskad och har en ljuvlig pälskvalitet, bra profil, fantastiska ögon och långa ben. Bär på kanelanlag då farfar Casanova(som du ser i tråden) är kanel OLH.

Har funderingar på att sälja honom och behålla en hane ur nästa kull istället. Har bara haft så svårt att göra mig av med honom då han är den goaste av alla goa katter;-)

marysiam
0

mmm.. visst blir man sugen…men jag måste vänta tills kattungarna har hittat nya hem;)) så köp blir det tidigast i feb-mars;)))

marieirene
0

Kyss

Spotless
0

Härliga, fina Fabian som bara fick en testikel är nu kastrerad. Här visar han upp sig i sin snygga boddy.

Han har ett operationssår på buken, där kula nummer två plockades ut, därför kroppsstrumpa. Grabben är fantastisk, han är helt obekymrad över boddyn och operationen. Han är nytvättad runt ögonen (blev lite irriterad efter operationen) på dessa två bilder och ser därför lite "skum" ut.

Lille Helge vill också visa upp sig! Här tillsammans med morfar Casanova. ?

En bild till på Helge.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Tack alla för snälla tillrop! ?

#28 Jag har sett både Fabian och Aston och tycker inte de är särskilt lika. De har olika huvud- och kroppstyp.

Lejdet
0

# 31 ja nu när jag ser bilder på honom igen så är deras huvudform väldigt olika.

Spotless
0

Några fler bilder på grabbarna innan de börjar flytta ut…

Först ut Fabian, fortfarande iklädd body, såret på magen läker fint.

Fabian igen!

Spotless
0

Helge.

…igen!

Spotless
0

Båda två!

…ännu en bild på bröderna. ?