söker omplacering
Hej.
Jag och min sambo letar katt. Vi är sedan tidigare mycket förtjusta i orientaler och skulle helst ta hand om två redan vuxna kissar. Båda är vana vid katt (och andra djur) och har tagit hand om en väns oriental ett flertal gånger. En fantastisk katt :)
Vi bor i en tvåa med balkong i en grön förort till Stockholm, och har planer på att i sådana fall näta in balkongen. (Jag har även en tråd på Cornish Rex-sidan, för de är ju också otroligt fina katter)
Hoppas på svar och tips och annat.
Hej så länge.

är ni intresserade av en brun kastrerad orientalkille på 1 år?
isf. klicka in på, www.merrybluepaws.se
eller eposta till, ninni.wester@hotmail.com

Då har ni inte hittat rätt katter än alltså? Lycka till!
Jag menar nog egentligen alla kat IV-katter, även om orientalisk korthår är den enda jag har egentlig erfarenhet av :)
#Nej inte än…. Förlåt. Jag inser nu att jag inte svarat på ditt senaste mail! Har varit lite mycket här. Jag skriver genast :)
#2 Så tråkigt att behöva omplacera en så ung katt. Jag har själv ett syskon till honom. Vi får hoppas att han hamnar rätt - i ett livslångt hem.
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

jo det är väldigt tråkigt.. vi har blivit stormkära i honom, men kan tyvärr inte behålla honom. Han måste få komma till ett hem där han får plats och får vara resten av sitt liv.
till Hoffens kenzo? vem är det du har?
Jag har storebror Isaac - chokladbrun som Bruno.

aha.. han..
hur gammal är han?
Han är lite drygt 2 år.
Kan Bruno kanske vara något för Lycksam? Ungarna efter Nelly och Holiday blev väldigt fina. Vi skulle inte klara oss utan vår Isaac.

Vi är också väldigt glada för vår solstråle, Kelso också han helbror. Även fast han får ha blöja på sig är han alltid gosig och glad.
Han är bästis med våra hundar ligger i deras hundbäddar framför tvn eller i knät på oss, han pussas fortfarande på näsan, men har nästan helt slutat att suga på svansen.
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad

#10 Det kanske han kan vara, vi får se.
#11 hehe, våran lille gosse Yoshi, han snuttar på sin svanstipp som bara den, alldeles genomblöt om svansen oftast