Svensk-Norsk samarbeid
Vi har en hvit siameserer som heter Ch (N) Wikrita's Werisienne, da hun løp i sommer, fikk vi kontakt med Maria på S*Nam Sook's, og ble enig om parre Sienna med Marias Pipen (S*Nam Sook's Princeofthives), SIA n.
Da Sienna aborterte over midtveis i svangerskapet, trodde jeg løpet var kjørt, men plutselig begynte hun å legge seg ut, så altså var ikke alle fosterne tapt. Vi beregnet nedkomsten til 23.10, men da babyen, som vi da visste var der, fordi vi hadde sjekket med røntgen i uken som hadde gått, ikke kom, og Sienna ikke fikk veer, begynte jeg å ane uråd, så søndag for 2 uker siden kontaktet jeg veterinær, som ba meg komme med henne. Keisersnittet ble et faktum pga uteblivende veer, og jeg ville ikke miste ungen. Da vi kom hjem med Sienna og ungen, veide ungen 120 g, jeg trodde det var en jente, dyrepleieren en gutt. Og dyrepleieren ser ut til å ha rett. Nå er den passert 2 uker, og det er blitt årets første hvite siameser i NRR. Så vi fikk full uttelling. Den 10 år gamle oldefaren syns han er teit, men pipa får nok en annen lyd, når han begynner å leke med ungen om noen uker…
Har du lyst til å se flere bilder av ungen, se på bloggen min, på http://wivian.wikrita.com
Og Maria, Tusen takk for lånet av Pipen!!
Åååh vad roligt! Underbar liten bebbe, grattis!
Vad söt!
Grattis.
Grattis till sötnosen!
Härligt med fler vita. 
/Elisa
Gratulerer! Han er kjempesøt 
Grattis,vilken fin pojk

Så roligt! Grattis!!
Grattis igen, Wivian!
Tänk så fantastiskt att den lille skulle hålla sig så vit och fin!!!!!Så spännande, han ser så fin ut.
Massa lycka från oss!

Vad roligt!! Grattis till sötnosen! <3 <3 <3
Grattis till miraklet!
Så fin.Gratulerer så mye.
Snakk om full pott da. FW og gutt i tillegg. Han her gleder jeg meg til å se på utstilling en dag 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Grattis till sötnosen
Grattis!
Jag blir så glad att det födds fler vita siameser i Sverige och Norge!
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Grattis till den vita lille prinsen 
Grattis! Han er velig pen! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
takk for alle hyggelige hilsner. Jeg gleder meg til å se hvordan han vil se ut ved 3 ukers alder.
Og en ting er sikkert, fortsetter han å være hvit, noe jeg er ganske sikker på vil fortsette, skal han ikke kastreres, med mindre han har deil som tilsier at han ikke kan gå i avl.
Jeg har nok solgt min siste hvite hannkatt til folk som bare kastrerer, for å ha en kosekatt i hus.
Men vi tar tingene som de kommer, og håper på det beste.