Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1664 ggr
[lisme]
0

Thundercats er 4 uker gamle

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som vanlig når vi har kattunger, flyr tiden. De små er ikke så små lenger og når vi kommer inn på rommet, ligger ikke alle i boksen. Spesielt Cheetara er litt overalt, hun går og går…. Og hun har veldig liten tid til å sitte stille. Vi har ikke helt bestemt oss for om hun skal flytte til Spania eller om hun skal bli hjemme. Det er et vanskelig valg!

Nå har mørketiden overfalt oss, og det er kun fotografering med blitz. Siden Cheetara er kjempenysgjerrig, sperrer hun opp øynene og de blir så røde og fine….

Jagara er veldig lik Helga Levion i oppførsel, ei rolig jente som virker eldre enn det hun er. Hun er fotomodellen i kullet, sitter så stille og fint når jeg tar bilder og åpner ikke pupillene helt sånn at det er mulig å ta bilder av henne uten at øynene blir røde. Jagara skal flytte til Sverige Flört

Lion-O ligner mye på Jagara i oppførsel men er mer nysgjerrig og vil undersøke det meste. Han er litt rampegutt og liker å bite på Jagara Tungan ute Lion-O har ikke fått nytt hjem ennå

[hakkapelitta]
0

De är sockersöta :D

Nizeli
0

Helledussen så søte.Kyss

Nilla
0

Ja, de är verkligen sockersöta. Snor formuleringen från Hakkapelitta. Håller tummarna för att Lion-O snart får ett hjem han också. Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

[lisme]
0

Tusen takk! Som "bestemor" til disse små må jeg innrømme at jeg synes de er de søteste kattungene i verden! Partisk? neeee…. Tungan ute

Og nå er det kommet flere søtinger! Faffa har fått 3 kattunger, og det er iallfall en til Skrattande

MijmuPix
0

Den här kullen tycker jag väldigt mycket om, superfina alla tre!

# 4: Åh vad spännande! Hejja hejja Faffa!

[lisme]
0

#5 Tusen takk! Vi synes dette kullet er det beste kullet vi har hatt. Og det sier vi hver gang, men det er sant Flört Og det er vel ca sånn det skal være?

Faffa har fått 4 små, nå gjenstår det bare å finne ut kjønn på disse. Skulle tro vi klarte det etter å ha hatt 7 kull, men det kommer alltid spesialutgaver Tungan ute

Maxima06
0

Jättesöta, den på första bilden var extra söt! Kyss

prodigy
0

Ahh, vilka små pälsbollar! Som små änglar!Kyss

[lisme]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Takk til dere begge!

I dag har jeg tatt noen bilder av Lion-O fordi det var noen som ønsket flere bilder av den lille prinsen. Det ene bildet ble slett ikke så verst så det har jeg lyst til å vise fram Cool

Her klarte jeg til og med å få fram den fantastiske øyenfargen de har!

kalindas
0

Kyss

/Elisa

MalinL
0

De är så fina! Kyss

Lejonhjarta
0

Mittenkissen var ju så puttinuttig!Kyss