Ädelkattens utställning
Hur många från forumet kommer? funderar på att åka upp med 2 eller 3 missar.

Jag skall ställa ut på lördagen:)
Kul =) Jag hoppas på fler kat IV katter, de har varit så få på de utställningarna jag varit på.
kikade in på din hemsida, hon är himla fin din Flyan!
Jag har anmält till söndagen.

3#
Tack!
Kommer åka ner och ställa båda dagarna.
jag tar med mig alla tre till lördagen och söndagen

Jag hoppas att det kommer riktigt många Kategori 4:a katter (och ägare förståss;)) Speciellt på lördagen.. Då kommer vi att ha en riktigt bra domarelev och behöver många katter att bedömma!
Vi behöver fortfarande några assistenter till så om ni är vana att gå, hör gärna av er till mig!

#8 får man ta med en katt som sällskap till den som skall ställas? för i så fall kommer jag med en gaphals
Dallas är så vild i transportburen när han åker utan sin mamma och Zambia tycker inte om att ställas samt att hon inte är i utställningsform…d.v.s hon är fet och rakad lite här och var…efter kastrering…
Jag kommer med Zzenita =)
#8 Vet du hur det är med platser på utställningen? väntar på en transfer till katt nr3, hoppas att den kommer snart. Funderar på om jag ska anmäla de andra två sålänge.
Verkar vara en del som ska åka =) Hur många av er kommer att gå all-in med temat? =)
Min "Bumpa" ska dit. är så tänkt
Ja din Bumpa ska dit ;-)

Jag kommer Lambie den här gången, båda dagarna. Ska bli kul att träffa lite "kattfolk" och kat.IV-kissar igen :)