choklad med rosa tassar?? hm..
Kan den inte vara choklad sys med vita fötter?
Den er iallfall alt for mørk til å være lilla 
mm.. funderade på detta, men han har inte vitt någon annanstans…
Jag tycker han ser choklad ut. Det kan ju vara så att han inte fått nåt vitt i ansiktet. Är han låggradigt vitfläck så kanske det bara är tassarna som är vita på honom.
kom gärna med förslag;)
#9 ja jag funderar på det också….hm…alla andra kattungarna är jag helt säker på färger förutom han;))
Jeg synes han ser sjokolade ut på bildene her. Noen kattunger trenger litt lenger tid enn andre til å utvikle fargen
#12;) ja det har jag också funderat på om det kan vara fallet;) att trampdynorna kommer senare, för han är ju fortfarande väldigt ljus på tassarna;)

Tror han är choklad eller brunmaskad med vita små tassar!
Phoenix som är brunmaskad är mörk även i pälsen, på tassar och trampdynor.. chokladkillen är vita tassar och vit kropp med rosa trampdynor
Han är för mörk för att vara lila. Men det är lite tidigt att avgöra .En uppfödare hade två blåmaskade , flera uppfödare tittade och sa att de var blå 9 veckor. Mamman brun och pappan blå. I slutändan var de brunmakade och då var de 13 veckor.
Som skrevs i en annan tråd så kan chokladerna ha en väldig skillnad på färg på sina trampdynor. Odin har jätteljusa trampdynor (se bild). Medan t.ex. Hoffens bicolour choklad har mörka.
/Elisa
#18 ok;) vad bra!;)) tack!! Men om man senare har registrerat honom som choklad och det visar sig att han blev brunmaskad, hur ändrar man det i stamtavlan i så fall?
Då kontaktar du stamboksföraren och så blir han omreggad i sin nya färg.
/Elisa

mina chokladisar har väldigt ljusa trampdynor också och de var helt rosa till nästan ett års ålder
Vilken fin bild :-)

pluttisar, vad söta
Tack!;) de är såå goa;))