Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 3750 ggr
marysiam
0

choklad med rosa tassar?? hm..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En av mina kattungar ser ut som om han är chokladfärgad, men han har rosa trampdynorObestämd kan han vara lila eller?

marysiam
0

tassar;))

marysiam
0

en till på ansiktetKyss

Liljekatten
0

Kan den inte vara choklad sys med vita fötter?

[lisme]
0

Den er iallfall alt for mørk til å være lilla Flört

marysiam
0

mm.. funderade på detta, men han har inte vitt någon annanstans…Obestämd

marysiam
0

#4 ja jag tycker att han borde vara ljusare då ja…jag var helt säker på choklad, men sen stämde inte fötterna…

marysiam
0

lite fler bilder;)

marysiam
0

blir inte klok på lilla killens färg..hm

Liljekatten
0

Jag tycker han ser choklad ut. Det kan ju vara så att han inte fått nåt vitt i ansiktet. Är han låggradigt vitfläck så kanske det bara är tassarna som är vita på honom.

marysiam
0

kom gärna med förslag;)

marysiam
0

#9 ja jag funderar på det också….hm…alla andra kattungarna är jag helt säker på färger förutom han;))

[lisme]
0

Jeg synes han ser sjokolade ut på bildene her. Noen kattunger trenger litt lenger tid enn andre til å utvikle fargen

marysiam
0

#12;) ja det har jag också funderat på om det kan vara fallet;) att trampdynorna kommer senare, för han är ju fortfarande väldigt ljus på tassarna;)

prodigy
0

Tror han är choklad eller brunmaskad med vita små tassar!

marysiam
0

brunmaskad är han inte, skillnaden mellan hans bror som är brunmaskad och han är enorm;)) brorsan:

marysiam
0

Phoenix som är brunmaskad är mörk även i pälsen, på tassar och trampdynor.. chokladkillen är vita tassar och vit kropp med rosa trampdynorGlad

hoffens
0

Han är för mörk för att vara lila. Men det är lite tidigt att avgöra .En uppfödare hade två blåmaskade , flera uppfödare tittade och sa att de var blå 9 veckor. Mamman brun och pappan blå. I slutändan var de brunmakade och då var de  13 veckor.

kalindas
0

Som skrevs i en annan tråd så kan chokladerna ha en väldig skillnad på färg på sina trampdynor. Odin har jätteljusa trampdynor (se bild). Medan t.ex. Hoffens bicolour choklad har mörka.

/Elisa

marysiam
0

#18 ok;) vad bra!;)) tack!! Men om man senare har registrerat honom som choklad och det visar sig att han blev brunmaskad, hur ändrar man det i stamtavlan i så fall?

kalindas
0

Då kontaktar du stamboksföraren och så blir han omreggad i sin nya färg.

/Elisa

Lejdet
0

mina chokladisar har väldigt ljusa trampdynor också och de var helt rosa till nästan ett års ålder

marysiam
0

Tack så jättemycket för alla bra råd!!!Skrattande

alltidsiames
0

Vilken fin bild :-)

SmirreIce
0

pluttisar, vad söta

marysiam
0

Tack!;) de är såå goa;))